توئیت فارسی مایک پمپئو: ما در کنار مردم ایران ایستادیم

چهارشنبه, 24ام دی, 1399
اندازه قلم متن

US Secretary of State Mike Pompeo signs the guest book at the Ministry of Foreign Affairs in Luanda, Angola, Monday Feb. ۱۷,…

مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده در آخرین روزهای کاری خود، در چند رشته توئیت، به همراهی ایالات متحده با مردم ایران اشاره کرد و در یکی از توئیت‌ها به فارسی نوشت: «ما در کنار مردم ایران ایستادیم.»

عصر سه‌شنبه ۲۳ در حساب توئیتری خود نوشت: «ما در کنار مردم ایران ایستادیم. ما سرکوبگران آنها را تحریم کردیم. ما حقیقت را در مورد وحشیگری رژیم افشا کردیم. ما رژیم را از پولی که می توانست برای حمایت از تروریسم استفاده شود، محروم کردیم. بدون شک #فشار_حداکثری_کارآمد_است.»

 

وزیر خارجه آمریکا در یک توئیت دیگر به اقدامات دولت آمریکا برای مقابله با ناقضان حقوق بشر در جمهوری اسلامی اشاره کرد و نوشت برای نخستین بار، وزارت خارجه آمریکا، قضات و دادگاه‌های انقلاب را به خاطر نقش شان در زندانی کردن معترضان تحریم کرد و آمریکا خواستار آزادی این گروگان‌ها شد. آقای پمپئو عکس زندانیان سیاسی در ایران شامل نسرین ستوده، بهنام محجوبی، صبا کرد افشاری و آتنا دائمی را همراه این توئیت منتشر کرد. 

 

وزیر خارجه آمریکا همچنین در یک توئیت دیگر نوشت: وقتی رژیم، مردم ایران را در خیابان‌ها می‌کشد، معترضان برای ما مدرک می‌فرستند و ما برای اینکه جهان ببیند،‌ آنها را پخش می‌کنیم. ما قاتلان آنها، کسانی که آنها را بازداشت می‌کنند و قضات فاسدی که در دادگاه‌های جعلی علیه آنها حکم می‌دهند را تحریم می‌کنیم.

 

آقای پمپئو در یک توئیت دیگر با اشاره نگاه دولت ترامپ گفت که ایالات متحده بین مردم ایران با رژیم رادیکال اسلامی تفاوت قائل است. مردم ایران این شکنجه‌گران را انتخاب نکردند. این مردم لایق سرنوشت بهتری هستند. 

از: صدای آمریکا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.