دستکم ۳ تجمع اعتراضی برگزار شد

چهارشنبه, 15ام اردیبهشت, 1400
اندازه قلم متن



خبرگزاری هرانا 
طی روزهای گذشته ، شماری از دانش آموزان در شهرستان گلپایگان در مقابل اداره کل آموزش و پرورش این شهرستان، گروهی از نیروهای پیمانکاری شرکت ملی حفاری ایران مقابل این شرکت در اهواز و جمعی از اعضا انجمن صنفی فرهنگیان و بازنشستگان کرمانشاه در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، جمعی از دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم در گلپایگان، مقابل اداره کل آموزش و پرورش این شهرستان تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، در این تجمع دانش آموزان خواهان برگزاری امتحانات به صورت مجازی شدند.

پس از اعلام وزارت آموزش و پرورش مبنی بر برگزاری حضوری امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان سراسر کشور به این تصمیم اعتراض داشتند.

همزمان شماری از دانش آموزان در دو استان چهار محال و بختیاری و قزوین در مقابل اداره کل آموزش و پرورش این استان‌ها تجمع کردند.

تجمع جمعی از اعضا انجمن صنفی فرهنگیان و بازنشستگان کرمانشاه

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، به مناسبت روز معلم جمعی از اعضا انجمن صنفی فرهنگیان و بازنشستگان کرمانشاه دست به تجمع زدند.

این شهروندان در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردهایی از جمله “جای معلم زندان نیست” خواهان آزادی معلمان زندانی شدند.

تجمع نیروهای پیمانکاری شرکت ملی حفاری ایران

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، طی روزهای اخیر گروهی از نیروهای پیمانکاری شرکت ملی حفاری ایران مقابل این شرکت در اهواز تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، بعد از پنج سال بلاتکلیفی و محرومیت از حقوق و مزایا، شرکت ملی حفاری ایران اقدام به استخدام نیروی جدید کرده و نیروهای پیشین خانه نشین شدند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.