دستکم ۵ تجمع اعتراضی برگزار شد

سه شنبه, 11ام خرداد, 1400
اندازه قلم متن


خبرگزاری هرانا – طی روز گذشته و امروز سه‌شنبه ۱۱ خردادماه، شماری از کارگران نیشکر هفت تپه در مقابل دفتر مدیریت این مجموعه، گروهی از مالکین زمین های اصطلک در شهر جدید پردیس در مقابل ساختمان قوه قضاییه، تعدادی از مالباختگان پروژه چشم انداز مسکن مهر در منطقه نظام پزشکی تبریز در محل این پروژه، تنی چند از دامداران مسجدسلیمان در مقابل درب پتروشیمی این شهر و شماری از رانندگان اتوبوسرانی شیراز در پایانه اتوبوسرانی این شهر در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، امروز سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، شماری از کارگران نیشکر هفت تپه در مقابل دفتر مدیریت این مجموعه، دست به تجمع زدند.

براساس این گزارش، کارگران در اعتراض به وضعیت حقآبه، به خطر افتادن امنیت شغلی و عدم پرداخت دستمزها دست به تجمع زدند.

تجمع مالکین زمین های اصطلک

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، شماری از مالکین زمین های اصطلک در شهر جدید پردیس با تجمع مقابل ساختمان قوه قضاییه، خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

بر اساس این گزارش، شرکت عمران شهر جدید پردیس درصدد گرفتن اراضی فاز ۶ پردیس موسوم به اصطلک از مالکین این اراضی است، در حالیکه مالکین دارای سند تک برگ صادره از سازمان ثبت هستند.

تجمع دامداران مسجدسلیمان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، شماری از دامداران مسجدسلیمان در مقابل درب پتروشیمی مسجدسلیمان دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، رها کردن پساب صنعتی مجموعه پتروشیمی مسجد سلیمان در طبیعت،‌ آلودگی‌های گسترده زیست‌محیطی به همراه داشته و به تازگی بیش از ٧٠ راس دام به دلیل خوردن آب آلوده به پساب شرکت پتروشیمی تلف شده‌اند.

تجمع مالباختگان پروژه چشم انداز مسکن مهر

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، شماری از مالباختگان پروژه چشم انداز مسکن مهر در منطقه نظام پزشکی تبریز، با برپا کردن چادر در محل این پروژه به همراه خانواده هایشان دست به اعتراض زدند.

تجمع رانندگان اتوبوسرانی شیراز

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، رانندگان اتوبوسرانی شیراز در پایانه اتوبوسرانی این شهر دست به اعتصاب و تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به وضعیت بد معیشتی، پایین بودن نرخ کرایه‌ها، عدم حمایت شهرداری و عدم وجود بیمه برای رانندگان صورت گرفته است.

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.