برگزاری پنج تجمع اعتراض در کشور

پنجشنبه, 18ام شهریور, 1400
اندازه قلم متن

دستکم ۵ تجمع اعتراضی برگزار شد

خبرگزاری هرانا – امروز پنجشنبه ۱۸ شهریور، جمعی از کارنامه سبزها برای ششمین روز متوالی در مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش واقع در تهران و شماری از شهروندان و فعالان مدنی در رابطه با تحولات اخیر کشور افغانستان در شهرهای تهران، مشهد، بوشهر و کرمان، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰، جمعی از کارنامه سبزها برای ششمین روز متوالی، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش واقع در تهران، دست به تجمع اعتراضی زدند.

کارنامه سبزها نفرات اول تا سوم پذیرفته شده آزمون استخدامی ماده ۲۸ هستند که به گفته این شهروندان آموزش و پرورش علیرغم کمبود نیروی شدید، از جذب آن‌ها سرباز زده و همچنان از نیروهای بازنشسته استفاده می کند.

تجمع شهروندان در چندین شهر

به گزارش بی بی سی فارسی، امروز پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰، جمعی از شهروندان و فعالان مدنی در رابطه با تحولات اخیر کشور افغانستان در شهرهای تهران، مشهد، بوشهر و کرمان دست به تجمع اعتراضی زدند. معترضان با به همراه داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی هایی نسبت به تحولات اخیر افغانستان واکنش نشان دادند.

براساس این گزارش، در مواردی نیروهای امنیتی گوشی‌های موبایل شهروندان معترض را ضبط کرده‌اند.

 

 

 

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.