ماموران با قلابی که برای زنده‌گیری حیوان استفاده می‌شود این زن را بازداشت کردند، واکنش نیروی انتظامی به ویدئوی برخورد خشونت‌آمیز ماموران پلیس با یک زن

جمعه, 23ام مهر, 1400
اندازه قلم متن

مسیح علی‌نژاد – خوب نگاه کنید جمهوری اسلامی جایگاه زن را در جمهوری اسلامی و قوانین شرعی به کجا رسانده: ماموران با قلاب و‌ابزاری که برای شکار و زنده‌گیری حیوان استفاده می‌شود این زن را بازداشت و به داخل ون پرتاپ میکنند. پیام کاویانی، رییس پلیس امنیت عمومی تهران، صحت ویدیو کشیده شدن یک زن بر روی زمین و پرت شدن او به داخل ون گشت ارشاد به دست یک مامور مرد و یک مامور زن، را تایید کرده است

از: گویا

*****

واکنش نیروی انتظامی به ویدئوی برخورد خشونت‌آمیز ماموران پلیس با یک زن

رئیس پلیس امنیت پایتخت ایران روز پنج‌شنبه ۲۲ مهر در واکنش به انتشار ویدئوی بازداشت خشونت‌آمیز یک زن، مدعی شد که «با ماموران متخلف برخورد انضباطی شده است».

یک روز قبل از این ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد یک مامور پلیس زن و یک مامور مرد با خشونت زنی را به زور سوار خودروی ون پلیس می‌کنند به طوری که سر او به بدنه خودرو برخورد می‌کند.

دلیل و تاریخ بازداشت این زن مشخص نیست. تصویر این ویدئو از فاصله نسبتا دور گرفته شده است اما بر خودروی پلیس آرم «فرماندهی تهران بزرگ» به چشم می‌خورد.

پیام کاویانی، رئیس پلیس امنیت پایتخت، با پذیرش برخورد غیرقانونی پلیس در این صحنه گفت: «در این مأموریت برخورد نامناسب و خارج از ضوابط مأموران قابل قبول نیست؛ با مأموران متخلف برخورد انضباطی شد».

پیش از این نیز بارها تصاویر برخوردهای خشونت‌آمیز ماموران نیروی انتظامی به‌ویژه با زنان به بهانه حجاب خبرساز شده بود.

از: رادیو فردا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.