اگر همسرت در جنگ کشته شده بود، باز هم جوک می گفتی؟

پنجشنبه, 25ام مهر, 1392
اندازه قلم متن

ciceron
نوه روشنفکر! آیت الله بزرگ – که البته بنده او را یک سبز اللهی می شناسم و به اعتقادات متحجرانه او اشراف دارم – در صفحه فیس بوک خود، یاد پدر بزرگش افتاده و خاطره ای توهین آمیز و تحقیر کننده را منتشر نموده است که انعکاس بسیاری در فضای مجازی داشته است و

گرچه شاید به نظر برسد که این یک لطیفه و نقل قول از یک جوک دوران جنگ باشد، اما نادیده انگاشتن حرمت کسانی که برای حفظ کیان مملکت، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در راه میهن فدا نمودند غیر انسانی و ناجوانمردانه است و گرچه نظام مقدس! ولایت مطلقه فقیه! همه چیز را به نفع خویش مصادره به مطلوب نموده و آنقدر از کشته شدگان در جنگ ایران و عراق به نفع خویش تبلیغ کرده که گوئی تمامی آنها مریدان حلقه به گوش آیت الله بزرگ! بودند، با اینحال حقایقی وجود دارد که لازم است خانم اشراقی و دیگرانی که در آن روزگار خوش می گذراندند و از آتش جنگ در امان بودند با خود مرور نموده و از بیان اینگونه جملات احساس شرمساری نمایند و پس روی سخن خود را خانم نعیمه اشراقی قرار داده و خطاب به ایشان می گویم:

سرکار خانم خوش چهره و طناز؛

در دورانی که با پدر بزرگت در حیاط جماران می نشستی و این جفنگیات را می گفتی و می شنیدی، نوجوانان زیر ۱۴ سال این مملک تحت تاثیر شستشوی مغزی پدر بزرگ خونریز شما، بدون گذرندان دوره آموزش نظامی و با فرار از مدرسه و بعضا ً حتی بدون اطلاع خانواده هایشان به عنوان بسیجی و داوطلب به جبهه ها می رفتند و در شبهای عملیات، وقتی قرار بر این بود که میدانهای مین گذاری شده را برای عبور نیروها باز کنند، همین خردسالان بصورت داوطلب خود را روی مین ها پرتاب می کردند به نحوی که قطعات بدن آنها نیز هرگز بازیابی نمی شد و امروز به آنها «مفقود الاثر یا جاوید الاثر» می گویند و آنروزی که با پدر بزرگت در حال شادی و جوک گفتن بودی، مادران بسیاری در غم از دست دادن پسران خود آنقدر اشک می ریختند که دیگر اشکی برای ریختن در چشمهایشان باقی نمی ماند و پدران بسیاری نیز از روی ناگزیری و ناچاری و برای آنکه از شغل خود بیکار نشوند علی رغم میل باطنی خود به جنگ می رفتند به این خیال که شش ماه دیگر باز می گردند اما هرگز باز نگشتند و اگر پدر تو هم در این جنگ شرکت می کرد و کشته می شد، اگر همسرت به عنوان یک سرباز وظیفه در این جنگ کشته می شد، باز هم این جوکها را می گفتی؟!

شرم بر تو و خاندان تو که بجای برائت جستن از اندیشه های خونریز آن دیکتاتور ناپاک و پلید، جز به تطهیر و تقدیس او و منزه نمودن او از جنایات نوچه ها و مریدانش، اندیشه دیگری در سر نداری و

سرکار خانم رئیس شاخه جوانان اصلاح طلب،

فرض کن در آنزمان همسری داشتی و همسرت در جنگ کشته می شد و البته نوه آیت الله بزرگ هم نبودی، تو را نمی دانم ولی باور ندارم که آنروز با شنیدن این جوک از دهان رهبر کبیــــر! و بنیانگذار معظـــــم! این انقلاب، احساس شادی و نشاط به کس دیگری دست نمی دادو البته پدر بزرگ شما راست می گفته، دیگر سن و سالش اجازه چنین شهوترانی هایی به او نمی داد – البته ما که ندیدیم، خدا عالم است، در آینده معلوم خواهد شد آیت الله بزرگ! در همان جماران با چند نفر همخوابه بوده است – وگر نه از اینکه پاسدار «جای خواب کشته شدگان جنگ در کنار همسران داغدارشان» باشد، واقعا ً خوشحال می شده است!

خانم محترم، اگر شما یک جو انسانیت و شرافت داشتید، اگر حقیقتا ً آنطور که طرفدارانتان می گویند روشنفکر بودید، هرگز از بازنشر این خاطره خشنود نمی شدید که هیچ، با شرمساری و شرمندگی، این جوک را که شان و مقام زنان این مملکت و حرمت کشته شدگان راه میهن را به سخره می گیرد به نقد می کشیدید و یادتان باشد، در این جنگ، نه فقط طرفداران چشم و گوش بسته آیت الله بزرگ! ، بلکه زنان و مردان مسیحی، یهودی، زرتشتی، بهائی، صوفی، ارمنی، آسوری، کلیمی، حنفی، شافعی، یارسانی و بسیاری دیگر فقط به قصد دفاع از کیان ایران زمین و نه اطاعت از دستورات دیکتاتورانه و خونخوارانه پدربزرگت به جنگ رفتند و جانشان را نثار نمودند و خانم اشراقی، پدر بزرگ شما نه تنها هیچ نکته قابل افتخاری در زندگی خویش ندارد، بلکه اگر اعمال او مشمول قواعد زمانی کنوانسیون بین المللی رم – مندرج در ماده ۱۱ اساسنامه دیوان بین المللی کیفری – می شد، امروز به عنوان یک جنایتکار بزرگ در دادگاه بین المللی کیفری محکوم شده بود و البته این نقص چیزی از میزان و شدت جنایات وی نخواهد کاست و پدر بزرگ شما چیزی جز سرافکندگی برای خاندانش نداشته و نخواهد داشت و البته شما حق دارید اینگونه لطایف را ساده انگاشته و راحت بیان کنید، روان پریشی جنسی یا Sexual Psychosis، درد مشترک تمام آخوند ها و اعظای خانواده های روحانیون و خارج شدگان از حوزه های علمیه است و شما نیز از آن مستثنی نیستید.
Facebook.com/m.t.siseron


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.