دستکم ۲ تجمع اعتراضی برگزار شد/اعتصاب پزشکان طرحی مناطق محروم

پنجشنبه, 14ام بهمن, 1400
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰، جمعی از کارگران کارخانه روغن خوراکی فریکو واقع در شهرستان سیرجان در مقابل فرمانداری این شهرستان و شماری از سهامداران بورس، در مقابل ساختمان سازمان برنامه و بودجه واقع در تهران، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. همزمان طی روز جاری، شماری از پزشکان طرحی منطق محروم، در شهرهای مختلف ایران دست به اعتصاب زده و نسبت به حقوق پایین خود اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، امروز پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰، جمعی از کارگران کارخانه روغن خوراکی فریکو واقع در شهرستان سیرجان در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، کارخانه مذکور چندماهی است تعطیل شده، با این حال معوقات کارگران آن تاکنون پرداخت نشده و تجمع امروز در راستای تحقق این مطالبات صورت گرفته است‌.

این کارخانه در زمان فعالیت با ۳۰۰ نفر کارگر به تولید مشغول بود که به دلایلی از جمله مشکلات مربوط به تامین یا نگهداری مواد اولیه تعطیل شده است.

تجمع سهامداران بورس در تهران

به گزارش اقتصاد آنلاین، امروز پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰، شماری از سهامداران بورس، در مقابل ساختمان سازمان برنامه و بودجه واقع در تهران تجمع کردند.

بنابر این گزارش، تجمع این افراد در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان صورت گرفته است.

اعتصاب پزشکان طرحی مناطق محروم

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز پنجشنبه  ۱۴ بهمن ۱۴۰۰، شماری از پزشکان طرحی در شهرهای مختلف ایران دست به اعتصاب زده و نسبت به حقوق پایین خود اعتراض کردند.

بر اساس این گزارش، اعتراض «متخصصان طرحی ضریب کا در مناطق محروم» از چندین ماه پیش آغاز شده و شماری از آنان روز چهارشنبه نیز دست به اعتصاب سراسری زده و از ویزیت بیماران غیر اورژانسی خودداری کردند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.