دستکم ۵ تجمع اعتراضی برگزار شد

دوشنبه, 24ام مرداد, 1401
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز دوشنبه ۲۴ مرداد، شماری از کلزا کاران بهبهان در مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان، گروهی از کشاورزان اصفهان در مقابل ساختمان اداره آب منطقه‌ای اصفهان، جمعی از رانندگان کامیون شهرستان سیریک برای سومین روز متوالی در مقابل فرمانداری این شهر، تعدادی از شهروندان ساکن شهرستان هندیجان در مقابل اداره توزیع برق این شهرستان و تنی چند از فعالین مدنی و زنان معترض در تهران، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱، کلزا کاران بهبهان در اعتراض به عدم پرداخت مابه التفاوت قیمت فروش محصول کشاورزی خود، در مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.

به گفته یک منبع مطلع: خریدار یا خریداران مورد تایید اداره جهاد کشاورزی بهبهان محصول کلزای کشاورزان را به قیمت هر کیلو ۱۵ هزار تومان خریداری کرده بودند و این قیمت در شرایطی بوده که قیمت کلزای خریداری شده در سطح کشور ۲۵ هزار تومان بوده است که این موضوع باعث اعتراض کشاورزان شده بود و اعلام شد ما به التفاوت این قیمت پرداخت خواهد شد اما الان نزدیک به چهار ماه از این موضوع می گذرد و تاکنون پرداخت نشده است.

تجمع کشاورزان اصفهان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱، شماری از کشاورزان اصفهان در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل ساختمان اداره آب منطقه‌ای اصفهان دست به تجمع زدند.

براساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به خشک شدن زاینده رود صورت گرفته است.

تجمع رانندگان کامیون شهرستان سیریک

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱، جمعی از رانندگان کامیون شهرستان سیریک برای سومین روز متوالی مقابل فرمانداری این شهر دست به تجمع زدند.

تجمع این کامیون داران در اعتراض به طرح سیپاد و کدینگ کارت های سوخت صورت گرفته است.

براساس این گزارش، طبق دستور استاندار هرمزگان و فرماندار سیریک از عرضه سوخت به این رانندگان خودداری شده است.

گفته میشود در طرح سیپاد، به کامیون ها براساس پیمایش آنها سوخت تعلق میگیرد و سهمیه مینی بوس ها ۱۰۰ لیتر و اتوبوس ۳۰۰ لیتر سهمیه پایه است.

نمایشگر ویدیع شهروندان ساکن شهرستان هندیجان

تجمع شهروندان ساکن شهرستان هندیجان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، شماری از شهروندان ساکن شهرستان هندیجان در استان خوزستان در نیمه های شب در مقابل اداره توزیع برق این شهرستان دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به قطعی های مکرر برق صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به قطعی های مکرر برق صورت گرفته است.

نمایشگر ویدیو

تجمع فعالین مدنی و زنان معترض

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱، تعدادی از فعالین مدنی و زنان معترض، در تجمعی اعتراضی خواهان مشخص شدن وضعیت سپیده رشنو شدند.

زنان معترض با در دست داشتن پلاکاردهایی همچنین به حجاب اجباری و سیاست های کنترل جمعیت اعتراض کردند.

خانم رشنو پیشتر به بهانه آنچه “هتاکی و ضرب و شتم آمر به معروف” عنوان شده بود، بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه منتقل شد. روز شنبه ۸ مردادماه ویدئویی از اعترافات اجباری او توسط خبرگزاری صدا و سیما منتشر شد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.