سه تجمع اعتراضی برگزار شد

چهارشنبه, 9ام شهریور, 1401
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – طی روزهای گذشته و امروز چهارشنبه ۹ شهریورماه، گروهی از کشاورزان کلزا کار شهرستان بهبهان در مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان، شماری از مالکان زمین‌ های شهرک زیتون سرخه حصار واقع در شرق تهران در این شهرک و تعدادی از جوانان جویای کار بخش غیزانیه اهواز در مقابل تاسیسات شرکت نفت، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. همچنین، اعتصاب کارگران شرکت اکسین استیل پارس رفسنجان در اعتراض به عدم پرداخت معوقات مزدی آنها در چهارمین روز خود کماکان ادامه داشت.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز چهارشنبه ۹ شهریورماه ۱۴۰۱، گروهی از کشاورزان کلزا کار شهرستان بهبهان، در اعتراض به عدم پرداخت مابه‌التفاوت قیمت محصولاتشان توسط مسئولان مربوطه در مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان دست به تجمع زدند.

این کشاورزان می‌گویند: «علیرغم تحویل محصولات خود به سیلوی شهر بهبهان، مابه‌التفاوت قیمت محصولاتمان را دریافت نکرده ایم.»

کشاورزان کلزاکار اکثرا اهل روستاهای دودانگه ، قالند و کردستان هستند.

تجمع جوانان روستاهای غیزانیه اهواز

به گزارش پایگاه خبری جماران روز دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱، تعدادی از جوانان روستاهای مسلمیه، غدیرسبع، ابویرو، شمه و روستاهای همجوار در بخش غیزانیه اهواز در مقابل تاسیسات شرکت نفت و در اعتراض به عدم اشتغال خود تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، در غیزانیه برخی از روستاها در محاصره چاه‌های نفتند، لوله نفت در آن‌ها بسیار دیده می‌شود اما اثری از لوله آب نیست و اغلب روستاهایش فاقد مدرسه، مرکز بهداشت و پارک هستند.

تجمع مالکان اراضی شهرک زیتون تهران

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، شماری از بازنشستگان مالک زمین‌ های شهرک زیتون سرخه حصار واقع در شرق تهران، در اعتراض به بلاتکلیفی چندین ساله و عدم رسیدگی مسئولان به مطالبات خود در این شهرک دست به تجمع اعتراضی زدند.

اعتصاب کارگران شرکت اکسین استیل پارس

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز چهارشنبه ۹ شهریورماه ۱۴۰۱، اعتصاب کارگران شرکت اکسین استیل پارس رفسنجان در چهارمین روز خود کماکان ادامه داشت.

این کارگران از چهار روز پیش در اعتراض به عدم پرداخت معوقات مزدی خود دست به اعتصاب زده اند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.