پوتین به پیشروی‌های نیروهای اوکراینی پوزخند زد و هشدار داد که جنگ می‌تواند جدی تر شود

شنبه, 26ام شهریور, 1401
اندازه قلم متن

پوتین به پیشروی‌های نیروهای اوکراینی پوزخند زد.پوتین به پیشروی‌های نیروهای اوکراینی پوزخند زد.

ار اف ای 

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه روز جمعه ۱۶ سپتامبر/۲۵ شهریور‌ماه، طی سخنانی در پایان «اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای» در شهر سمرقند، به پیشروی‌ها و ضدحملات اخیر نظامیان اوکراینی پوزخند زد و هشدار داد که اگر ارتش روسیه تحت فشار قرار بگیرد، مسکو با نیروی بیشتری پاسخ خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه روز جمعه ۱۶ سپتامبر/۲۵ شهریور‌ماه، به ضدحملات و پیشروی‌های روزهای اخیر نظامیان ارتش اوکراین در خارکیف، دومین شهر بزرگ این کشور پوزخند زد.  

وی که در پایان بیست و دومین «اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای» در سمرقند ازبکستان سخن می‌گفت همچنین هشدار داد که اگر نیروهای ارتش روسیه در جنگ تحت فشار قرار بگیرند، مسکو با قدرت بیشتری واکنش نشان خواهد داد.

افزون بر این، ولادیمیر پوتین طی سخنان روز جمعه خود حمله نظامی روسیه به خاک اوکراین را گامی ضروری برای جلوگیری از آنچه که وی «توطئه غرب برای تجزیه روسیه» می‌خواند، دانست.

رئیس‌جمهوری روسیه در ادامه تصریح کرد که دولت مسکو در جنگ  اوکراین عجله‌ای ندارد و افزود که اهداف وی هیچ تغییر نکرده است. وی و با پوزخند در ادامه گفت: «مقامات کی‌یف می‌گویند که یک عملیات ضد تهاجمی را آغاز کرده‌اند و در حال انجام آن هستند. خواهیم دید که این عملیات چگونه به پایان می رسد.»


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.