انتقال خانواده فرماندهان سپاه به «مکان امن»

سه شنبه, 5ام مهر, 1401
اندازه قلم متن

اختصاصی؛ انتقال خانواده فرماندهان سپاه به «مکان امن»

بر اساس گزارش رسیده به دست «ایران‌وایر»، با بالا گرفتن اعتراضات ضدحکومتی در ایران، فرماندهان سپاه پاسداران، اعضای خانواده‌های خود را به «مکانی امن» در تهران منتقل کرده و در آن‌جا تحت حفاظت قرار داده‌اند.

یک منبع مطلع که از اقوام نزدیک یکی از فرماندهان سپاه پاسداران است، به «ایران‌وایر» گفته که خانواده فرماندهان ارشد سپاه، به دلیل ترس این فرماندهان از سرنگونی حکومت ایران توسط معترضان، به «مهمانسرای شرکت نفت» در تهران که تحت حفاظت شبانه‌روزی است، منتقل شده‌اند.

او همچنین گفته است که به آن‌ها قول داده شده که در صورت شدت گرفتن اعتراضات و پیش از این که حکومت سرنگون شود، به کشور گرجستان، منتقل خواهند شد.

در روزهای گذشته اعتراضات مردم ایران علیه نظام جمهوری اسلامی بسیار شدت گرفته است. با وجود سرکوب و کشتار معترضان توسط نیروهای امنیتی، شهروندان مقابل آن‌ها ایستاده و همچنان به اعتراضات خود ادامه می‌دهند.

در شبکه‌های اجتماعی ویدیوهایی از استفاده معترضان از «کوکتل مولوتف» و سنگ برای دفاع از خود دیده می‌شود.

خشم معترضان ایرانی با قتل «مهسا (ژینا) امینی» که توسط گشت ارشاد بازداشت شده بود آغاز شد، ولی به سرعت به اعتراضات سراسری علیه حکومت ایران تبدیل شد. معترضان در ده روز اخیر، شعارهایی علیه «علی خامنه‌ای»، رهبر جمهوری اسلامی و کلیت نظام سر داده‌اند.

از: ایران وایر


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.