هک صدا و سیما و پخش شعار زن، زندگی، آزادی

شنبه, 16ام مهر, 1401
اندازه قلم متن

تلویزیون حکومتی جمهوری اسلامی شامگاه شنبه حین پخش اخبار سراسری از شبکه یک توسط گروه هکری «عدالت علی» هک شد.

برای لحظاتی تصویر علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، با عبارت «خون جوانان ما می‌چکد از چنگ تو»، در کنار تصویر مهسا امینی و سه تن از کشته‌شدگان اعتراضات اخیر ایران به نمایش درآمد.

عکس‌هایی از سارینا اسماعیل‌زاده و نیکا شاکرمی، دو دختر ۱۶ ساله و حدیث نجفی، جوان ۲۳ ساله، که در جریان اعتراضات اخیر در ایران کشته شدند از جمله این تصاویر بودند.

در تصویر تلویزیونی به نمایش درآمده توسط هکرهای عدالت علی، همچنین عبارت «به ما بپیوندید و به پا خیزید» مشهود است.

این گروه هکری در بیانیه‌ای که بلافاصله پس از این حمله سایبری منتشر کرد، مسئولیت هک تلویزیون حکومتی ایران را بر عهده گرفت و نوشت: «تا نابودی نظام فاسد به عملیات خود ادامه می‌دهیم.»

 

از: رادیو فردا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها: ,

۲ نظر

  1. ملت ایران ۴۳سال است که دارد علیه زورگویی امثال شماها مبارزه میکند. ببینیم زور شما بیشتر است یا زور ملت. درست است شما ملت امام حسین هستید ملت ایران نیستید.

  2. این زدنهای پی در پی چند سال اخیر نشان از استیصال و ضعف شما و درست عمل کردن نظام اسلامی و مردم مسلمان دارد.اگر دوست دارید زودتر از بین بروید بیشتر بزنید.دوران بزن و در رو تمام شده.جایی که فکرشو هم نمیکنید ما هستیم.اگر اندکی عقل داشتید میفهمیدید که این ملت و این نظام پس از هر تحرک نابجایی انتقام میگیرند.شما شروع کنید ما پایان میدهیم.ما ملت امام حسینیم.