علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری: یک پزشک بیمارستان فارابی می‌گفت چند صد چشم تخلیه کرده است

Monday, 30th January, 2023
اندازه قلم متن

ایران اینترنشنال

محمود علیزاده طباطبایی، وکیل، درباره نابینا شدن چشم معترضان در اثر شلیک گلوله ساچمه‌ای به سایت «جماران» گفت: «آمار بالایی از نابینا شدن چشم‌ها شنیدم و یکی از پزشکان بیمارستان فارابی می‌گفت چند صد چشم تخلیه کرده است.»

او افزود به دختران دانشجو و دبیرستانی احکام سنگین داده‌اند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.