دو تجمع اعتراضی برگزار شد/ اعتصاب کارگران کارخانه سیمان خاش

شنبه, 29ام بهمن, 1401
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – طی روزهای اخیر، شماری از شهروندان در شهرستان های خاش و سردشت با سر دادن شعارهایی، دست به تجمع اعتراضی زدند. همچنین طی روزهای اخیر، شماری از کارگران کارخانه سیمان خاش در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به اعتصاب زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رسانک، امروز جمعه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱، شماری از شهروندان شهرستان خاش، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع این شهروندان در حمایت از مولوی عبدالحمید، امام جمعه زاهدان صورت گرفته است.

لازم به ذکر است، در هفته های اخیر نیز شماری از شهروندان اهل سنت شهرستان گالیکش، در حمایت از محمدحسین گرگیج، روحانی اهل سنت و امام جمعه سابق اهل سنت آزادشهر دست به تجمع زده بودند

اعتصاب کارگران کارخانه سیمان خاش

به گزارش حال وش، طی روزهای اخیر، شماری از کارگران کارخانه سیمان خاش در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به اعتصاب زدند.

در این گزارش آمده است؛ کارگران این کارخانه بدلیل پرداخت نشدن حقوق چند ماه خود و عدم رسیدگی به مطالبات و رسمی شدن شان از سوی مدیریت کارخانه اقدام به اعتصاب و اعتراض کرده اند.

تجمع شهروندان سردشت

به گزارش کردپا، شماری از شهروندان سردشت در حمایت از فتح‌ الله رستمی، امام جمعه و جماعت روستای “مراغان” از توابع سردشت با سر دادن شعارهایی از جمله “ماموستا تنها نیست، سردشت پشتیبانش است” دست به تجمع اعتراضی زدند.

روز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه، فتح‌ الله رستمی، امام جمعه و جماعت روستای مراغان توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.