تجمع ایرانیان نقاط مختلف جهان در حمایت از خیزش انقلابی در یک شنبه اعتراضی دیگر

یکشنبه, 7ام اسفند, 1401
اندازه قلم متن

ایرانیان ساکن شهرهای مختلف جهان در یک شنبه اعتراضی دیگر، با برگزاری تظاهرات و تجمع در شهرهای خود با خیزش انقلابی ایرانیان ابراز همبستگی کرده و خواستار حمایت جهانی از مردم ایران شدند.

ایرانیان و کنشگران اوکراینی در شهر ونکوور کانادا با برگزاری تظاهرات، سر دادن شعار و حمل بنر، از کانادا و کشورهای غربی خواستند سپاه را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهند.

در شهر کلگری کانادا نیز ایرانیان و کنشگران در تجمعی با سر دادن شعارهای انقلابی خواستار دموکراسی، حقوق بشر و عدالت در ایران شدند.

ایرانیان و کنشگران ساکن شهر مونترال کانادا نیز در تجمعی با سر دادن شعار و پخش سرودهای انقلابی، خواستار حمایت جهانی از خیزش انقلابی مردم ایران شدند.

 

سایر ویدیوهای ارسال‌‌شده از شهرهای مختلف جهان به ایران‌اینترنشنال نشان می‌دهند شنبه ششم اسفند، مخالفان جمهوری اسلامی در شهرهای تفلیس گرجستان، بارسلونای اسپانیا، کرایستچرچ نیوزیلند و آکسفورد انگلیس تجمع و راهپیمایی اعتراضی برگزار کردند.

 

در لندن، ایرانیان و کنشگران با برگزاری تظاهراتی علیه علی خامنه‌ای شعر دادند و سپاه را تروریست خواندند. 

ایرانیان مقیم سوئد روز شنبه ششم اسفندماه با برگزاری راهپیمایی اعتراضی علیه جمهوری اسلامی در شهر گوتنبرگ، خواستار تروریستی اعلام شدن سپاه در اروپا شدند.

 

در آلمان نیز گروهی از ایرانیان فرانکفورت در تجمع خود مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی، به روند بازداشت و محاکمه جمشید شارمهد اعتراض کردند. 

از: ایران اینترنشنال

 

 

 

 

 

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.