سه تجمع اعتراضی برگزار شد

شنبه, 9ام اردیبهشت, 1402
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز شنبه نهم اردیبهشت ماه، شماری از معلمان مدارس خارج از کشور مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش در تهران، جمعی از کارگران نیروگاه منتظری اصفهان در محوطه این نیروگاه و همچنین گروهی از کارگران متقاضی مسکن ملی زنجان در مقابل ساختمان استانداری، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، امروز شنبه نهم اردیبهشت ۱۴۰۲، جمعی از معلمان مدارس خارج از کشور تجمع اعتراضی برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، تجمع اعتراضی این معلمان در اعتراض به پرداخت نشدن چندین ماهه حقوقشان مقابل ساختمان وزرات آموزش و پرورش در تهران صورت گرفته است.

تجمع کارگران متقاضی مسکن ملی زنجان

به گزارش ایلنا، مروز شنبه نهم اردیبهشت ۱۴۰۲، گروهی از کارگران متقاضی مسکن ملی زنجان در مقابل ساختمان استانداری، دست به تجمع اعتراضی زدند.

بنابر این گزارش، معترضان خواستار “تثبیت قیمت، تسریع در پرداخت وام و تسریع در ساخت خانه‌ های خود” هستند.

در این گزارش به نقل از یکی از تجمع کنندگان آمده است: “دولت وعده کرده بود حداکثر با ۱۵۰ میلیون واریز تا سال “۱۳۹۹ این واحدها را به متقاضیان که غالبا کارگران وبازنشستگان هستند تحویل می‌دهد اما هم اکنون چهار سال از موعد اعلامی دولت گذشته است.

به گفته وی؛ “حدود ۱۵ هزار نفر در زنجان متقاضی مسکن ملی هستند که در حال حاضر مسئولان شهرسازی زنجان اعلام کرده‌اند متقاضیان باید تا ۳۵۰ میلیون پرداختی داشته باشد در عین حال تا زمان تحویل اگر افزایش قیمت داشته باشیم دوباره به قیمت واحدها افزوده می‌شود.”

او همچنین اظهار داشت: “در حالی باید حدود ۳۵۰ میلیون تومان پرداختی داشته باشیم که به هر یک از واحدها ۳۲۰ میلیون وام تعلق می‌گیرد. ما کارگران متقاضی با این تورم اقتصادی و حداقل حقوق دریافتی آیا توان پرداخت اقساط بانکی تا ۸ میلیون تومانی را داریم؟”

او در پایان خواستار پیگیری مسئولان استانداری خوزستان و اداره‌کل راه شهرسازی زنجان شد.

تجمع شماری از کارگران نیروگاه منتظری اصفهان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز شنبه نهم اردیبهشت ۱۴۰۲، شماری از کارگران نیروگاه منتظری اصفهان در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در محوطه این نیروگاه تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در این گزارش مطالبات این کارگران “پرداخت حقوق و مزایای پرسنلی معوقه و رسیدگی به وضعیت بد معیشتی آنها” عنوان شده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.