سه تجمع اعتراضی برگزار شد

جمعه, 20ام مرداد, 1402
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز جمعه بیستم مردادماه، تعدادی از شهروندان ورامین و جمعی از مالباختگان شرکت های پیش فروش خودرو در شهر قزوین، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان تجمع اعتراضی برگزار کردند. همچنین شب گذشته، شماری از شهروندان در شهرستان رباط کریم در اعتراض به عدم مدیریت صحیح منابع آبی در محله “الارد” این شهر دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز جمعه بیستم مرداد ۱۴۰۲، تعدادی از شهروندان ورامین تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این شهروندان با انتشار ویدیویی دلیل اعتراض خود را عدم برنامه ریزی مناسب از سوی مسئولان در خصوص تقسیم حق‌آبه بین ورامین و قم، عنوان کردند.

تجمع اعتراضی مالباختگان شرکت های پیش فروش خودرو در قزوین

به گزارش فارس، امروز جمعه جمعی از مالباختگان شرکت های پیش فروش خودرو در قزوین تجمع اعتراضی برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، پیش از ظهر امروز جمعی از مالباختگان شرکت های پیش فروش خودرو با تجمع در محل برگزاری نماز جمعه شهر قزوین، خواستار رسیدگی مسوولان استان به این پرونده شدند.

در این تجمع که ابتدا در محوطه مصلی برپا و سپس به داخل شبستان مسجدالنبی کشیده شد، مالباختگان از مسوولان خواستند در خصوص پاسخگویی به مطالبات آن ها جدیت بیشتری اعمال شود.

تجمع اعتراضی جمعی از شهروندان رباط کریم

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، شامگاه پنجشنبه نوزدهم مردادماه ۱۴۰۲، شماری از شهروندان در شهرستان رباط کریم تجمع اعتراضی برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال قطعی چهار روزه آب در محله الارد رباط کریم جمعی از مردم این محله در اعتراض به عدم مدیریت صحیح منابع آبی در یکی از خیابان های این محله تجمع کردند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.