پنج تجمع اعتراضی برگزار شد

شنبه, 29ام مهر, 1402
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز شنبه بیست و نهم مهرماه، جمعی از کارکنان و بازنشستگان بانک ملت مقابل ساختمان مرکزی این بانک در تهران، گروهی از بازنشستگان بانک صادرات مقابل ساختمان سپهر در تهران، شماری از والدین دانش آموزان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) مقابل اداره کل آموزش‌ و پرورش خوزستان واقع در اهواز و جمعی از کارکنان قراردادی شرکت مناطق نفت خیز جنوب مقابل ساختمان این شرکت واقع در اهواز، با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند. همچنین روز پنجشنبه بیست و هفتم مهرماه، بیش از ۲۰۰ نفر از والدین و دانش آموزان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) مقابل ساختمان استانداری یزد تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز شنبه بیست و نهم مهرماه ۱۴۰۲، گروهی از والدین دانش آموزان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد)، در مقابل اداره کل آموزش‌ و پرورش خوزستان واقع در اهواز، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به رای دیوان عدالت اداری مبنی بر آزمون مجدد سمپاد صورت گرفته اند.

تجمع اعتراضی بازنشستگان بانک صادرات در تهران

به گزارش هم میهن، امروز شنبه بیست و نهم مهرماه، جمعی از بازنشستگان بانک صادرات، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل ساختمان سپهر واقع در تهران، دست به تجمع زدند.

در این گزارش آمده است: “اعتراض این افراد به سیاست‌های صندوق آتیه است. به گفته یکی از بازنشستگان بانک صادرات این صندوق طی ۳۳ سال گذشته به طور ماهانه مبالغی از حقوق کارمندان تحت عنوان سرمایه گذاری کسر کرده اما امروز حاضر نیست سود حاصل از این سرمایه گذاری را به آنها پرداخت کند.”

تجمع اعتراضی کارکنان و بازنشستگان بانک ملت در تهران

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز شنبه بیست و نهم مهرماه، شماری از کارکنان و بازنشستگان بانک ملت، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در مقابل ساختمان مرکزی این بانک در تهران دست به تجمع زدند.

تجمع این شهروندان در اعتراض به “سیاست‌های صندوق آتیه” صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت مناطق نفت خیز جنوب در اهواز

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز شنبه بیست و نهم مهرماه، جمعی از کارکنان قراردادی شرکت مناطق نفت خیز جنوب، با برگزاری تجمع اعتراضی در مقابل ساختمان این شرکت واقع در اهواز، خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

کارکنان معترض خواستار اجرای کامل مصوبه دیماه ۱۴۰۰ شورای اداری و استخدامی صنعت نفت هستند.

تجمع اعتراضی والدین و دانش‌ آموزان سمپاد در یزد

به گزارش ایرنا، روز پنجشنبه بیست و هفتم مهرماه، بیش از ۲۰۰ نفر از والدین و دانش آموزان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) مقابل ساختمان استانداری یزد تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در این گزارش آمده است: ” از ۱۸۶ دانش آموز این مدرسه فقط نیمی از آنها امکان استفاده از فضاهای فرهنگی و آموزشی مدرسه را دارند و حل این مشکل را خواستار شدند.”


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.