دستکم هفت تجمع اعتراضی برگزار شد

چهارشنبه, 24ام آبان, 1402
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز چهارشنبه بیست و چهارم آبان ماه، گروهی از کارکنان رسمی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در مقابل ساختمان مدیریت این شرکت، جمعی از کارگران ارکان ثالث شاغل در پالایشگاه نفت آبادان در محوطه این شرکت، جمعی از بازاریان در مقابل ساختمان فرمانداری گناوه و شماری از کارکنان آب و فاضلاب خوزستان در مقابل ساختمان این شرکت واقع در اهواز با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند. از سوی دیگر روز گذشته، جمعی از کارگران شهرداری ایلام در مقابل ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب این شهر، شماری از رانندگان مینی بوس و ناوگان حمل و نقل جاده ای در مقابل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی واقع در ارومیه و گروهی از بازنشستگان تامین اجتماعی در مقابل ساختمان استانداری استان خوزستان واقع در اهواز، دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از شورای بازنشستگان ایران، امروز چهارشنبه بیست و چهارم آبان ۱۴۰۲، جمعی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، در مقابل ساختمان مدیریت این شرکت دست به تجمع زدند.

کارگران معترض خواستار “حذف کامل سقف‌حقوق، حذف محدودیت حق‌سنوات بازنشستگی، عودت کسورات مازاد مالیات، اجرای کامل ماده ۱۰ و پرداخت بک‌پی” شدند.

تجمع اعتراضی کارگران در پالایشگاه نفت آبادان

به گزارش شورای سازماندهی اعتراضات کارگران پیمانی نفت، امروز چهارشنبه بیست و چهارم آبان ۱۴۰۲، جمعی از کارگران ارکان ثالث شاغل در پالایشگاه نفت آبادان، در محوطه این شرکت دست به تجمع زدند.

در این گزارش آمده است، “حذف پیمانکار تامین نیروی انسانی، برقراری نظام عادلانه در پرداخت بین همه کارکنان در مشاغل همتراز و یکسان فارغ از نوع رابطه استخدامی و بکارگیری آنها و تخصیص نفت کارت” از مطالبات این کارگران است.

تجمع اعتراضی بازاریان در گناوه

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز چهارشنبه بیست و چهارم آبان ۱۴۰۲، جمعی از بازاریان، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در مقابل ساختمان فرمانداری گناوه دست به تجمع زدند.

تجمع اعتراضی کارکنان آب و فاضلاب در اهواز

به گزارش ایلنا، شماری از کارکنان آب و فاضلاب خوزستان در مقابل ساختمان این شرکت واقع در اهواز دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این کارکنان در اعتراض به فروش املاک و سرمایه‌ های این شرکت جهت پرداخت بدهی به پیمانکاران صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری ایلام

به گزارش ایلنا، روز سه شنبه بیست و سوم آبان ۱۴۰۲، گروهی از کارگران شهرداری ایلام، در مقابل ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب این شهر دست به تجمع زدند.

این کارگران ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت معیشتی خود در این خصوص اظهار کردند: “متاسفانه بعد از سال‌ ها خدمت در شهرداری ایلام، از پرداخت به موقع مزایای مزدی محروم هستیم و در حال حاضر پرداخت دستمزدمان سه ماه به تاخیر افتاده است.”

تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی در اهواز

به گزارش ایلنا، روز گذشته، شماری از بازنشستگان تامین اجتماعی در مقابل ساختمان استانداری استان خوزستان واقع در اهواز دست به تجمع زدند.

این بازنشستگان خواستار ترمیم مستمری‌ ها بر اساس خط فقر و سبد معیشت هستند. برخورداری از درمان رایگان نیز بخش دیگری از مطالبات آنها است.

تجمع اعتراضی رانندگان مینی بوس و ناوگان حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه

به گزارش هرانا، روز سه شنبه بیست و سوم آبان ۱۴۰۲، شماری از رانندگان مینی بوس و ناوگان حمل و نقل جاده ای در مقابل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی واقع در ارومیه دست به تجمع زدند.

رانندگان مینی بوس اعتراض خود را به کاهش سهمیه سوخت نشان داده و خواستار افزایش آن شدند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.