تجمع اعتراضی سرمایه گذاران شرکت پیشتاز در تاکستان / اعتصاب کارگران کارخانه آب معدنی داماش

شنبه, 25ام آذر, 1402
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز شنبه بیست و پنجم آذرماه، شماری از سرمایه گذاران شرکت پارس خودرو پیشتاز مهر در تاکستان تجمع اعتراضی برگزار کردند. از سوی دیگر کارگران کارخانه آب معدنی داماش از روز چهارشنبه بیست و دوم آذر، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در محل کار خود دست به اعتصاب زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، کارگران کارخانه آب معدنی داماش از روز چهارشنبه بیست و دوم آذر، در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات مزدی ۴۰ تن از کارگران این کارخانه، اعتصاب کردند.

یکی از این کارگران عنوان کرد: کارخانه آب معدنی داماش دارای تولید و بازار فروش خوبی است و روزانه دها هزار لیتر آب معدنی و آشامیدنی تولید می‌کند با این حال کارفرمای کارخانه، حقوق کارگران را با تاخیر پرداخت می‌کند.

این کارگر با اشاره به پرداخت نشده دستمزد دو الی سه ماه این کارگران، افزود: افزایش کالاهای مصرفی، اجاره بها، عقب افتادگی اقساط بانکی و… کارگران را تحت فشار قرار داده است. علاوه بر این، کارفرما گفته است توان پرداخت مطالبات حقوقی کارگران (که تا پایان ماه جاری به ۳ماه می‌رسد) را ندارد و کارگران باید منتظر بمانند.

تجمع اعتراضی سرمایه گذاران شرکت پیشتاز در تاکستان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز شنبه بیست و پنجم آذرماه، شماری از سرمایه گذاران شرکت پارس خودرو پیشتاز مهر در تاکستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این تجمع در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان صورت گرفته است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.