افزایش بی سر و صدا قیمت نان در خوزستان/ فرماندار شوش: سامانه کشوری است

پنجشنبه, 7ام دی, 1402
اندازه قلم متن
برخی شهروندان با ارسال پیام‌های متعددی اظهار کردند: افرایش یک باره قیمت نان و بدون اطلاع رسانی قبلی را چه کسی جوابگو است و خواستار ورود مسئولان به مسئله هستند.
افزایش بی سر و صدا قیمت نان در خوزستان/ فرماندار شوش: سامانه کشوری است
 
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت نان در شهرستان شوش و کرخه با افزایش یک باره ۱۵۰ تومانی به قیمت ۶۵۰ رسید.

ایلنا نوشته است: برخی شهروندان با ارسال پیام‌های متعددی اظهار داشتند: افرایش یک باره قیمت نان و بدون اطلاع رسانی قبلی را چه کسی جوابگو است و خواستار ورود مسئولان به مسئله هستند.

با بررسی‌های انجام شده و رصد‌های صورت گرفته از نانوایی‌های سطح شهرستان شوش و کرخه، اعلام کردند: این افرایش از سوی اتحادیه نانوایی‌های شهرستان شوش و کرخه اعلام شده است و نانوایی‌ها دخلی و تصرفی در این افرایش خودسرانه نان نداشتند.

یک نانوایی می‌گوید: در افزایش قیمت نان نقشی نداشتیم و از طریق گروه اتحادیه به ما افزایش نان امروز اعلام شد. کارت خوان هوشمند موجود در نانوایی قیمت را به روز رسانی کرد و ما نمی‌توانیم آن را تغییر بدهیم چرا که این کارت خوان به سیستم جهاد کشاورزی خوزستان وصل است. 

این نانوا ادامه می‌دهد: در صورت کوچکترین تخلف در تغییر قیمت و کیفیت نان از سوی جهاد کشاورزی و اتحادیه مربوطه پیگیری می‌شود.

طبق این گزارش، در حالی افزایش قیمت نان با ۱۵۰ تومان مشاهده می‌شود که چندین بار در سال جاری جهاد کشاورزی خوزستان و اتحادیه‌های نانوایی‌های شهرستان شوش و کرخه مخالفت خود را اعلام کرده بودند.

در همین خصوص محسن حویزه فرماندار شوش ضمن تایید این خبر گفت: سامانه کشوری است و کسی خودسرانه افزایش نداده است.

 
 

به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.