دو تجمع اعتراضی برگزار شد

چهارشنبه, 11ام بهمن, 1402
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه، گروهی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در مقابل ساختمان مدیریت این شرکت و جمعی از کارگران کارخانه بستنی سازی اطمینان آذرگل در محوطه این شرکت در تبریز با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز چهارشنبه یازدهم بهمن ۱۴۰۲، گروهی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در مقابل ساختمان مدیریت این شرکت در اهواز، دست به تجمع زدند.

کارکنان معترض خواستار “حذف کامل سقف‌ حقوق، حذف محدودیت حق‌ سنوات بازنشستگی، عودت کسورات مازاد مالیات، اجرای کامل ماده ۱۰” شدند.

تجمع اعتراضی کارگران کارخانه بستنی سازی اطمینان در تبریز

به گزارش ایلنا، امروز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه، کارگران کارخانه بستنی اطمینان در اعتراض به حقوق ناکافی و مشکلات معیشتی دست به اعتراض زدند.

بر اساس این گزارش، کارگران خطوط تولیدی کارخانه بستنی اطمینان نسبت به سطح پایین حقوق و دستمزدهای خود و عدم توانایی در تامین نیازهای اساسی خانواده‌هایشان اعتراض کردند. این کارگران تاکید کردند که دستمزد دریافتی آنها با استانداردهای مصوب شورای عالی کار همخوانی ندارد و به دلیل افزایش مداوم قیمت‌ها در بازار، تامین معاش روزانه برایشان با دشواری‌های جدی همراه است.

کارگران با اشاره به اینکه مبلغ دریافتی آنها به عنوان حقوق ماهانه ناچیز بوده و پاسخگوی نیازهای اساسی زندگی نیست، خواستار توجه و اقدام فوری مسئولان برای بهبود وضعیت معیشتی خود شدند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.