سه تجمع اعتراضی برگزار شد

چهارشنبه, 25ام بهمن, 1402
اندازه قلم متن

 

خبرگزاری هرانا – امروز چهارشنبه بیست و پنجم بهمن ماه، گروهی از کارگران کارخانه گروه ملی فولاد ایران در اهواز و جمعی از مالباختگان بهمن موتور در تهران در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به تجمع زدند. همچنین روز گذشته، جمعی از کشاورزان در یکی از خیابان های اصفهان با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، امروز چهارشنبه بیست و پنجم بهمن ۱۴۰۲، شماری از کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز، در اعتراض به مطالبات خود از انجام فعالیت های روزانه خود امتناع کرده و در محل کار خود دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، “رفع نواقص و ایرادات اساسی در برخی آیتم‌های طرح طبقه بندی مشاغل و مطالبه همسان‌سازی دستمزدها با شرکت‌های فولادی مشابه و همجوار” از جمله مطالبات این کارگران به شمار می آید.

تجمع اعتراضی مالباختگان بهمن موتور در تهران

به گزارش مدارا، امروز چهارشنبه بیست و پنجم بهمن ماه، جمعی از مالباختگان بهمن موتور، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت در تهران، دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، “حواله‌داران خودرو شرکت بهمن موتور که قرار بود خودروهای خود را در زمستان ۱۴۰۲ تحویل بگیرند، با گذشت دو ماه از این فصل، همچنان منتظر تحویل خودروهای خود هستند. گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت بهمن موتور تنها تعداد محدودی از حواله‌داران را برای تکمیل وجه فراخوانده و قیمت‌ها را نیز با افزایش ۲۰۰ میلیون تومانی مواجه کرده است. سایر حواله‌داران که علاقه‌ای به تبدیل خودروی خود ندارند، باید منتظر بمانند تا تامین ارز برای تولید خودرو صورت گیرد.”

تجمع اعتراضی کشاورزان اصفهان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز سه شنبه بیست و چهارم بهمن ۱۴۰۲، شماری از کشاورزان اصفهان با راهپیمایی و سر دادن شعارهایی اعتراضی در خیابان منوچهری این شهر، خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.