تجمع سرمایه گذاران شرکت ریحان تاک در قزوین/ اعتصاب کارگران در دو واحد صنفی

جمعه, 27ام بهمن, 1402
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز پنجشنبه بیست و ششم بهمن ماه، شماری از سرمایه گذاران شرکت ریحان تاک با برگزاری تجمع اعتراضی مقابل ساختمان استانداری در قزوین، خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. همچنین جمعی از کارگران شاغل در مخازن نفتی کوه مبارک جاسک دست به اعتصاب زدند. از سوی دیگر روز گذشته، جمعی از کارکنان اداره آب و فاضلاب بهبهان، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان برای سومین روز متوالی در محل کار خود دست به اعتصاب زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز چهارشنبه بیست و پنجم بهمن ماه، جمعی از کارکنان اداره آب و فاضلاب بهبهان، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان برای سومین روز متوالی در محل کار خود دست به اعتصاب زدند.

از مطالبات این افراد میتوان به “پرداخت حقوق معوقه و عیدی و پرداخت مطالبات چند ساله پرسنل رسمی” اشاره کرد.

تجمع اعتراضی سرمایه گذاران شرکت ریحان تاک در قزوین

به گزارش شورای بازنشستگان ایران، امروز پنجشنبه بیست و ششم بهمن ماه، شماری از سرمایه گذاران شرکت ریحان تاک در مقابل ساختمان استانداری در قزوین دست به تجمع زده و خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

اعتصاب کارگران مخازن نفتی کوه مبارک جاسک

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، جمعی از کارگران شاغل در مخازن نفتی کوه مبارک جاسک در اعتراض عدم تحقق مطالباتشان دست به اعتصاب زده و از انجام فعالیت های روزمره خود امتناع کردند.

اعتصاب این کارگران در اعتراض به حقوق معوقه آنها صورت گرفته است.

 

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.