سه تجمع اعتراضی برگزار شد

سه شنبه, 28ام فروردین, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه، شماری از مالباختگان شرکت رضایت خودرو طراوت نوین مقابل ساختمان نهاد ریاست جمهوری در تهران، جمعی از حواله داران شرکت بهمن خودرو مقابل ساختمان وزارت صمت در تهران و گروهی از بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی مقابل استانداری خوزستان در اهواز، با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز سه شنبه بیست و هشتم فروردین ۱۴۰۳، جمعی از مالباختگان شرکت رضایت خودرو طراوت نوین در تهران دست به تجمع زدند.

این تجمع در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات این شهروندان در مقابل ساختمان نهاد ریاست جمهوری صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی حواله داران شرکت بهمن موتور مقابل ساختمان وزارت صمت در تهران

به گزارش همبستگی، امروز سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه، شماری از حواله داران شرکت بهمن خودرو، در مقابل ساختمان وزارت صمت در تهران دست به تجمع اعتراضی زدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم تحویل خودروهای آنها که موعد تحویلش در زمستان ۱۴۰۲ بوده است صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی در اهواز

به گزارش شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران، امروز سه شنبه بیست و هشتم فروردین ۱۴۰۳، جمعی از بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی اهواز در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در مقابل استانداری خوزستان دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم همسان سازی حقوق و وضعیت نامناسب معیشتی آنها صورت گرفته است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.