برگزاری سه تجمع اعتراضی

چهارشنبه, 29ام فروردین, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه، گروهی از کارگران اخراجی ملی صنعتی فولاد در مقابل این شرکت در اهواز، شماری از کارکنان شرکت‌ های مسافربری اهواز در مقابل ساختمان شهرداری این شهر و گروهی از افراد دارای معلولیت در مقابل ساختمان شورای شهر کرج با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز چهارشنبه بیست و نهم فروردین ۱۴۰۳، گروهی از کارگران اخراجی گروه ملی صنعتی فولاد، در مقابل این شرکت در اهواز، دست به تجمع اعتراضی زدند.

تجمع این کارگران در اعتراض به اخراج خود و تبعید برخی از کارگران تحت عنوان مامور به خدمت از محل کار خود به ورزشگاه غدیر اهواز، صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت‌های مسافربری در اهواز

به گزارش ایلنا، امروز چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه، شماری از کارکنان شرکت‌ های مسافربری اهواز، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در مقابل ساختمان شهرداری این شهر، دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، اعتراض این افراد به دلیل انتصاب آیت حمیدی در این پست مدیریتی صورت گرفته است. آنها اعلام کردند که مدیرعامل جدید از شرکت‌های مسافربری بابت خدمات ۵ درصد عوارض دریافت کرده که این ۵ درصد باید هزینه خدمات گرمایشی و سرمایشی و فضای سبز و امکانات رفاهی برای مسافرین شود؛ اما تا به‌حال هیچ‌گونه خدماتی طی ۷ ماه گذشته ارائه نشده است.

تجمع اعتراضی افراد دارای معلولیت در کرج

به گزارش کانال کمپین پیگیری حقوق افراد دارای معلولیت، امروز چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه، گروهی از افراد دارای معلولیت در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل ساختمان شورای شهر کرج دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این افراد در اعتراض به عدم اجرای تبصره ۱ ماده ۵ قانون حمایت از حقوق معلولان صورت گرفته است.

این شهروندان خواستار ایجاد سامانه‌ حمل و نقل ویژه معلولان با تجهیز ناوگان خودروهای مناسب‌سازی شده، تسهیل در دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی و مناسب‌سازی فضاهای شهری هستند.

در این گزارش آمده است؛ پس از این اقدام اعتراضی این شهروندان، رحیمی نائب رئیس شورای شهر کرج با آنها دیدار کرد و به آنها اعلام کرد: “تا اواسط اردیبهشت ماه ۳ دستگاه ون مناسب‌سازی شده در اختیار معلولان کرجی قرار خواهد گرفت و همچنین بزودی ۱۰ دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی شده به ناوگان اتوبوسرانی شهری کرج اضافه خواهد شد و تمامی اتوبوس‌هایی که جدیدا خریداری شده، دارای رمپ هستند.”

 

 

 

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.