انتقال به مکان نامعلوم؛ تداوم بی خبری از وضعیت چهار متهم پرونده “شهرک اکباتان”

یکشنبه, 16ام اردیبهشت, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – میلاد آرمون، سید محمدمهدی حسینی، مهدی ایمانی و نوید نجاران، چهار متهم پرونده موسوم به “شهرک اکباتان”، روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت از زندان قزلحصار کرج به مکان نامعلومی منتقل شدند. علیرغم گذشت پنج روز از این انتقال، کماکان از محل نگهداری این افراد اطلاع دقیقی حاصل نشده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، چهار متهم پرونده موسوم به “شهرک اکباتان” از زندان قزلحصار کرج به مکان نامعلومی منتقل شدند.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این زندانیان ضمن تایید این خبر به هرانا گفت: “سید محمدمهدی حسینی، مهدی ایمانی، میلاد آرمون و نوید نجاران روز سه شنبه یازده اردیبهشت از زندان قزلحصار کرج خارج شدند و تاکنون از محل نگهداری آنها اطلاع دقیقی حاصل نشده است، با اینحال احتمال میرود که این افراد به بازداشتگاه اطلاعات سپاه منتقل شده باشند.”

در ابتدای آبان ماه سال ۱۴۰۱، در جریان اعتراضات سراسری و پس از کشته شدن یک تن از نیروهای بسیج به نام “آرمان علی وردی” در شهرک اکباتان دستکم بیش از ۵۰ نفر از جوانان ساکن شهرک اکباتان توسط نیروهای امنیتی و انتظامی بازداشت شده و برای ۱۴ نفر از آنها کیفرخواست صادر شد. میلاد آرمون، علیرضا کفایی، امیرمحمد خوش اقبال، علیرضا برمرز پورناک، سید محمدمهدی حسینی، حسین نعمتی، مهدی ایمانی و نوید نجاران از متهمان این پرونده هستند.

به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.