پنج تجمع اعتراضی برگزار شد

سه شنبه, 18ام اردیبهشت, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز سه شنبه هجدهم اردیبهشت ماه، تعدادی از مالباختگان شرکت رضایت خودرو طراوت نوین مقابل دفتر ریاست قوه قضاییه در تهران، جمعی از کارگران مس سرچشمه مقابل ساختمان اداری این شرکت در رفسنجان، گروهی از بازنشستگان کشوری، مخابرات و تامین اجتماعی در مقابل ساختمان صندوق بازنشستگی در کرمانشاه، تعدادی از کامیون داران در شیراز و جمعی از بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی در اهواز، با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز سه شنبه هجدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، جمعی از مالباختگان شرکت رضایت خودرو طراوت نوین، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، مقابل دفتر ریاست قوه قضاییه در تهران دست به تجمع زدند.

این تجمع با دخالت خشونت آمیز نیروهای انتظامی و ضرب و شتم معترضین مواجه شد. همچنین، چند تن از معترضین بازداشت شدند.

این افراد، علیرغم پرداخت وجه خودرو ثبت نامی به این شرکت، تاکنون موفق به دریافت خودرو و یا پس گرفتن مبالغ پرداختی خود نشده اند.

تجمع اعتراضی کارگران پیمانکاری مجتمع مس سرچشمه

به گزارش ایلنا، امروز سه شنبه هجدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، جمعی از کارگران پیمانکاری مجتمع مس سرچشمه، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل ساختمان اداری این مجموعه در رفسنجان، دست به تجمع زدند.

این کارگران به تبعیض موجود در میان کارگران پیمانی و کارمندان رسمی در دریافت حقوق و سایر مزایا، اعتراض دارند و خواستار رفع آن هستند.

تجمع اعتراضی بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی و مخابرات در کرمانشاه

به گزارش شورای بازنشستگان ایران، امروز سه شنبه هجدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، جمعی از بازنشستگان کشوری، مخابرات و تامین اجتماعی، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل ساختمان صندوق بازنشستگی کشور در کرمانشاه، دست به تجمع زدند.

آنها خواستار رسیدگی به خواسته های خود از جمله اجرای طرح همسان سازی و رفع مشکلات معیشتی موجود هستند.

کامیون داران در شیراز دست به تجمع زدند

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه شنبه هجدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، جمعی از کامیون داران در شیراز دست به تجمع اعتراضی زدند.

این تجمع در اعتراض به کمبود سوخت، افزایش نرخ کرایه ها و افزایش جریمه های حمل و نقل شهرداری صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی در اهواز

به گزارش شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران، امروز سه شنبه هجدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، جمعی از بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی اهواز در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در مقابل استانداری خوزستان دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به وضعیت بد معیشتی و عدم تحقق خواسته‌ های آنها صورت گرفته است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.