هفت تجمع اعتراضی برگزار شد

یکشنبه, 6ام خرداد, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز یکشنبه ششم فروردین ماه، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری در مقابل ساختمان های سازمان تامین اجتماعی شهرهای کرمانشاه، تهران و اهواز و شماری از بازنشستگان صنایع فولاد در مقابل ساختمان صندوق بازنشستگی شهرهای اهواز، تهران و اصفهان با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. همچنین روز گذشته، گروهی از کارکنان آتش نشانی در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در اراک دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه ششم خرداد ۱۴۰۳، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات خود، در مقابل ساختمان های سازمان تامین اجتماعی کرمانشاه و اهواز دست به تجمع زدند.

همچنین ایلنا از تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی در شهر تهران خبر داد و نوشت: “معترضان خواستار بهبود وضعیت معیشتی، مستمری بالای خط فقر و خدمات درمانی رایگان شدند.”

تجمع اعتراضی بازنشستگان صنایع فولاد در شهرهای مختلف

به گزارش شورای بازنشستگان ایران، امروز یکشنبه ششم خرداد ۱۴۰۳، شماری از بازنشستگان صنایع فولاد در مقابل ساختمان صندوق بازنشستگی شهرهای اهواز، تهران و اصفهان دست به تجمع زدند.

بازنشستگان صندوق فولاد، مهم‌ترین خواسته‌های خود را “اجرای بند یک صورت‌جلسه ۱۵ مهر ماه هیات مدیره، اجرای طرح تکمیلی همسان‌سازی، دریافت مطالبات معوقه، تضمین اجرای تعهدات درمانی مطابق با آیین‌نامه فولاد و اجرای آیین‌نامه‌ها و قوانین خاص فولادی” عنوان کردند.

جمع اعتراضی کارکنان آتش نشانی در اراک

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز شنبه پنجم خردادماه، جمعی از کارکنان آتش نشانی با تجمع در مقابل ساختمان شورای شهر اراک، خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

کارکنان معترض خواهان رسیدگی به مشکلات رفاهی و معیشتی خود هستند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.