سه تجمع اعتراضی برگزار شد

شنبه, 19ام خرداد, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز شنبه نوزدهم خردادماه، جمعی از نانوایان در مقابل ساختمان استانداری ایلام و شماری از کامیون داران در مقابل شرکت نفت سیرجان با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. همچنین طی روزهای گذشته، شماری از کارگران شرکت کربنات سدیم سرخه سمنان دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز شنبه نوزدهم خرداد ۱۴۰۳، جمعی از نانوایان در مقابل ساختمان استانداری ایلام دست به تجمع زدند.

این تجمع در اعتراض به وضعیت نامناسب قیمت نان و حقوق و معیشت کارگران صورت گرفت.

تجمع کامیون داران در سیرجان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز شنبه نوزدهم خردادماه، شماری از کامیون داران در مقابل شرکت نفت سیرجان تجمع برگزار کردند.

این تجمع در اعتراض به کم بودن سهمیه گازوئیل کامیون داران صورت گرفت.

تجمع کارگران کارخانه کربنات سدیم

به گزارش ایلنا، طی روزهای گذشته، شماری از کارگران کارخانه کربنات سدیم سرخه سمنان دست به تجمع زدند.

در این گزارش به نقل از یک منبع کارگری آمده است: خواسته اصلی کارگران کربنات سدیم واقع در شهرک صنعتی سرخه، تشکیل شورای اسلامی کار، افزایش حقوق با پرداخت اضافه کار، پاداش و سایر مزایای شغلی است که در تجمع صنفی هفته گذشته خود به آن تاکید کردند.

به گفته یکی از کارگران، در اسفند ماه سال گذشته با برگزاری چند تجمع صنفی، از مدیریت درخواست تشکیل نهاد کارگری و افزایش حقوق را کردیم که با دخالت مسئولان، کارفرما وعده انجام آن را تا چند ماه آینده داد اما بجز تشکیل شورای اسلامی کار، مابقی خواسته‌های کارگران بدون جواب ماند.

این کارگر افزود: اخیرا کارفرما از یک سو حق جذب در فیش حقوقی را افزایش داده و از سوی دیگر اقدام به قطع اضافه کاری‌های کارگران کرده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.