سه تجمع اعتراضی برگزار شد

چهارشنبه, 23ام خرداد, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز چهارشنبه بیست و سوم خردادماه، گروهی از کارگران شهرداری بندر امام در این شهرستان، جمعی از بازنشستگان فرهنگی در مقابل ساختمان برنامه و بودجه در تهران و شماری از رانندگان حمل و نقل واحدهای صنعتی در میبد، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعلان حقوق بشر در ایران، امروز چهارشنبه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۳، گروهی از کارگران شهرداری شهرستان بندر امام دست به تجمع زدند.

تجمع این کارگران در اعتراض به عدم پرداخت معوقات مزدی خود صورت گرفته است.

 

تجمع بازنشستگان فرهنگی در تهران

به گزارش شورای بازنشستگان ایران، امروز چهارشنبه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۳، جمعی از بازنشستگان فرهنگی در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل ساحتمان برنامه و بودجه در تهران دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، ماموران نیروی انتظامی با دخالت خود مانع برگزاری این تجمع شدند.

اعتراض رانندگان حمل و نقل واحدهای صنعتی در میبد

به گزارش صدا و سیما، امروز چهارشنبه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۳، جمعی از رانندگان حمل و نقل واحدهای صنعتی، با تجمع در شورای شهر میبد دست به اعتراض زدند.

بر اساس این گزارش، این رانندگان نسبت به نرخ پایین کرایه ها اعتراض دارند. افزایش نرخ از اول سال تاکنون محقق نشده بود و امروز تعدادی از رانندگان مینی بوس در میبد که کارگران واحد‌های صنعتی را جا به جا می‌کنند، با حضور و تجمع در شورای شهر و صحبت با اعضای آن، به این موضوع اعتراض کردند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.