تصاویر حمله با گاز اشک آور به مراسم سالگرد ریاست جمهوری حسن روحانی در آمل

شنبه, 24ام خرداد, 1393
اندازه قلم متن

hamleh 1

hamleh 2

hamleh 3

روز جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳، مراسم نخستین سالگرد ریاست جمهوری حسن روحانی در سالن کوثر آمل که با حضور استاندار مازندران “دکتر ربیع فلاح” و برخی مسئولان محلی، برگزار شده بود، با هجوم افراد ناشناس، نیمه کاره ماند.

بنا بر اطلاع “کمپین صلح فعالان در تبعید”، دقایقی پس از آغاز مراسم، افرادی ناشناس، با قطع برق سالن، بستن دربهای خروجی و انتشار گاز اشک آور(فلفل)، موجب ازدحام جمعیت در مقابل دربهای بسته و جراحت برخی از حاضران در زیر دست و پا شدند.

گزارشها حاکی است پس از قطع برق و افرادی با استفاده از اسپری اشک آور (فلفل)، در قسمت بانوان، موجب تشنج و هجوم حضار به طرف در خروجی سالن شدند که بسته بودن دربها، چندین مجروح بر جای گذاشت.

درب سالن نهایتا با حضور نیروهای پلیس، باز شده و زمینه خروج همه مسئولان و مردم از سالن فراهم شد اما ادامه برنامه و سخنرانی استاندار به انجام نرسید.

ساعتی پس از پایان مراسم، جلسه شورای تأمین شهرستانی برای شناسایی عاملین این حادثه آغاز شده است.

گفتنی است در این مراسم یوسفیان نماینده مردم آمل، محمدپور مدیرکل صنعت معدن و تجارت، آجدانی مدیرکل پژوهش و آموزش استانداری، رسولی سرپرست فرمانداری آمل، احمد ناطق نوری مشاور وزیر نفت، احمد مظفری مدیر کل روابط عمومی و بین الملل استانداری، احمد امیرسلیمانی شهردار آمل، حسن یحیی پور شهردار دابودشت، حضور داشتند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.