چهار تجمع اعتراضی برگزار شد

پنجشنبه, 28ام تیر, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز پنجشنبه بیست و هشتم تیرماه، گروهی از گندمکاران در دره‌شهر و تعدادی از شهروندان جویای کار مقابل مجتمع کشت و صنعت هفت‌تپه با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. همچنین شماری از ساکنین روستای “بنه کلاغی” مقابل فرمانداری شهرستان نی‌ ریز و جمعی از اهالی روستای خمس از توابع شهرستان خلخال در استان اردبیل دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز پنجشنبه بیست و هشتم تیر ۱۴۰۳، جمعی از گندمکاران در دره شهر دست به تجمع زدند.

تجمع این افراد در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات آنها صورت گرفته است.

 

تجمع شهروندان جویای کار در مقابل مجتمع کشت و صنعت هفت تپه

به گزارش خبرگزاری هرانا، امروز پنجشنبه بیست و هشتم تیرماه، جمعی از شهروندان جویای کار در مقابل مجتمع کشت و صنعت هفت تپه، تجمع کرده و خواستار اشتغال جوانان بومی شدند.

تجمع اعتراضی شهروندان در شهرستان نی ریز

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز چهارشنبه بیست و هفتم تیرماه، شماری از ساکنین روستای “بنه کلاغی” مقابل فرمانداری شهرستان نی ریز تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، ساکنین این روستا با مشکل آب آشامیدنی مواجه هستند و آبی که اکنون برای شُرب استفاده می شود، قابل خوردن نیست. همین آب نیز به صورت جیره بندی و هفتگی یک روز و آن هم در حد چند ساعت، در اختیار مردم قرار می گیرد و برخی مناطق نیز حکایت از آن دارد که بیش از یک هفته از همین آب نیز بی بهره هستند.

تجمع اعتراضی اهالی روستای خمس از توابع شهرستان خلخال

به گزارش هرانا، روز سه‌شنبه بیست و ششم تیرماه، شماری از اهالی روستای خمس از توابع شهرستان خلخال در استان اردبیل در اعتراض به فعالیت‌های مخرب محیط زیست معادن شن و ماسه و کارخانجات ماسه‌شویی این منطقه دست به تجمع زدند.

بر اساس اطلاعات دریافتی هرانا، اهالی معترض منطقه خواستار برخورد با عوامل صادر کننده مجوز فعالیت‌های کارخانجات مخرب محیط زیست شده و با هشدار به مسئولان خواستار پایان دادن به فعالیت‌های معادن شن و ماسه و کارخانجات ماسه‌شویی و آسفالت و تعطیلی این کارخانجات در منطقه شدند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.