فرزانه روستایی: گفت و گوی دو نفره با مجتبی خامنه ای

پنجشنبه, 5ام مهر, 1403
اندازه قلم متن

roostaeebanner.jpgفرزانه روستایی

انگار همین دیروز بود که ۹ سال پیش سعید مرتضوی در دادگاه رسیدگی به اتهام معاونت در قتل محسن روح الامینی در بازداشتگاه کهریزک گفت که من مامورم و معذور و هر آنچه در کهریزک انجام شد بر اساس دستور بوده است. سند سعید مرتضوی در دادگاه نوار ضبط شده مکالمه او و فرزند علی خامنه ای بود که مستقیما به او فرمان سرکوب داده است. وقتی سعید مرتضوی تصمیم گرفت سند خود را رو کند دادگاه غیر علنی برگزار شد.

بازداشتگاه کهریزک به دستور احمد رضا رادان به زندانیان خیلی خلافکار غیر قابل اصلاح اختصاص یافته بود تا در دمای ۴۰ درجه و با آب شور و بدون هیچگونه امکانات بهداشتی و رفاهی یا تادیب شوند یا بمیرند. به دستور سعید مرتضوی معترضان به تقلب در انتخابات و ریاست جمهوری احمدی نژاد را که اکثرا روشنفکر و دانشجو بودند انداختند وسط این خلافکاران و جنایتکاران حرفه ای.

روزی که گزارش های هولناک از کهریزک به خامنه ای رسید و او دستور تعطیلی بازداشتگاه و انتقال بازداشت شدگان به زندان های دیگررا داد، زندانیان کهریزک بشدت لت و پار شده بودند و آثار ضرب و شتم شدید، شکستگی جمجمه، شکنجه، و آزار جنسی از سوی زندانیان خطرناک (البته هماهنگ شده با مدیران بازداشتگاه) در معاینه آنها آشکار بود. به خلافکاران گفته شده بود بازداشتی ها را به ترتیبی که خود می دانند ادب کنند.

وقتی زندانیان را از کهریزک به اوین منتقل می کردند تقریبا چیزی از آنها باقی نمانده بود. مدیریت زندان اوین ابتدا آنها را تحویل نمی گرفت، زیرا همه آنها از شدت خونریزی و عفونت بوی تعفن می دادند. در همان چند دقیقه اول محمد کامرانی در صف تحویل به اوین از هوش رفت. او را به بیمارستان مهر منتقل و تحویل خانواده اش دادند اما دو روز بعد در اثر شدت ضربات و شکستگی داخلی فوت کرد.

محسن روح الامینی که پدرش از افراد ذینفوذ بود را به عنوان مجهول الهویه به بیمارستان شهدای تجریش منتقل کردند، او هم در اثر ضربات شدید به جمجمه و گردن دوام نیاورد و در بیمارستان فوت کرد. امیر جوادی فر و رامین آقازاده قهرمانی نیز سرنوشت مشابهی داشتند. دکتر عبدالرضا سودبخش استاد بیماری های عفونی دانشگاه تهران و رییس بخش عفونی بیمارستان امام و نیز پزشک سازمان پزشک قانونی جنازه کشته شدگان را معاینه و تایید کرده بود آنها بشدت مورد تجاوز قرار گرفته اند. به گفته فرزندان دکتر سودبخش او از مشاهده دانشجویانی که وحشیانه مورد تجاوز قرار گرفته بودند افسرده شده بود و حاضر نشد علت مرگ کشته شده ها را مننژیت اعلام کند. مدتی بعد دو موتور سوار او را مقابل مطبش ترور کردند تا مشاهداتش در جایی نقل نشود. رامین اندرجانی پزشک جوان کهریزک نیز حاضر نشد ادعاهای مرتضوی را بپذیرد که عامل مرگ کشته شده ها مننژیت بوده است. او اسناد زیادی داشت علیه پرسنل نیروی انتظامی و شکنجه زندانیانی که معاینه کرده بود. او را نیز در بازداشتگاه پلیس کشتند و گفتند خودکشی کرده است.

اکنون، آن آقایی که پشت تلفن به سعید مرتضوی دادستان جنایتکار تهران دستور می داده که کوتاه نیا من پشت سرتو هستم کلاس درس خارج فقه خود را تعطیل کرده است تا آماده رهبری شود. روزنامه گاردین در همان روزها او را فرمانده کودتای سپاه نامید. مهدی کروبی او را افشا کرد و نام مجتبی خامنه ای از آن روز بر سر زبان ها افتاد تا مردم مرگ او را شعار بدهند.

روزنامه القدس العربی ۱۶ تیر ۹۴ گزارشی منتشر کرد و نوشت که یک دلار از هر بشگه نفت صادراتی ایران به هند و چین و نیز ۵ تا ۱۵دلار از فروش هر بشگه نفت به صورت عام به حساب او و علی خامنه ای واریز می شود. قبل از واریز شدن پول نفت به بانک مرکزی رابط بیت این سهم و مبلغ را برداشت می کند.

مجتبی خامنه ای فاقد تحصیلات دانشگاهی است. هیچ مقاله و گزارش علمی از او در جایی منتشر نشده است، تاکنون با کسی مصاحبه نکرده و در مورد مسائل مهم نیز ظهار نظر نمی کند. برخی معتقدند همانطور که محمد بن سلمان در ابتدا متهم اصلی قتل جمال قاشقچی بود و بعدها افکار عمومی او را بخاطر مواضع مترقیانه اجتماعی و سیاسی اش بخشید،،، می شود از سر تقصیرات مجتبی خامنه ای و گذشته تاریک او نیز گذشت تا مملکت سر و سامان بگیرد. آنها که مجتبی خامنه ای را سفید شویی می کنند نمی دانند که عربستان سعودی ایران نیست که سابقه قرن ها مبارزات آزادی خواهانه داشته باشد. شهروندان ایران نیز مانند سعودی ها نیستند که تا همین ده پانزده سال پیش وسط شن های بیابان زندگی می کردند.

اگر نمی شود مجتبی خامنه ای را پیدا کرد و مصاحبه ای با انجام داد، اما می شود فرض کرد روبروی او نشسته ای و با او گفت و گو می کنی. پدر او با سیاست های قرون وسطایی سی ساله و عناد و دشمنی با مردم ایران کشور را به ویرانه ای تبدیل کرده است که در نتیجه ان حدود ده میلیون نفر کشور را ترک کرده اند. حال چگونه می شود پذیرفت که فرزند او از پشت پرده های آهنین امنیتی بیرون آمده و مدعی قدرت شود.

از مجتبی خامنه ای باید پرسید با دویست میلیارد دلار تاسیسات هسته ای بی فایده که میراث پدر اوست و از رده خارج می خواهد چه کند؟ بیش از دو هزار میلیارد دلار خسارت مستقیم و غیر مستقیم تحریم هاست که سیاست های هسته ای علی خامنه ای به کشور وارد کرد، در حالیکه از همان ابتدا معلوم بود که این پروژه یک بلندپروازی جاهلانه است. چگونه مردم ایران می توانند به فرزند کسی اعتماد کند که کشور را حداقل پنجاه سال به عقب کشانده است؟

باید از مجتبی پرسید آیا این تئوری درست است که طی این چند سال یک وضعیت بسیار پرتنش با جهان ایجاد کردند تا او به عنوان رهبر جدید مانند مرد شش میلیون دلاری وارد شود و با یک فرمان همه مسائل از حجاب اجباری تا رابطه مستقیم با آمریکا را حل کند؟

رویترز گزارش مستندی دارد که بر اساس آن ۲۰۰ میلیارد دلار از سرمایه های کشور در اختیار و در انحصار بیت است. باید از مجتبی خامنه ای پرسید این پول از کجا آمده است و امروز که صنایع نفتی، تاسیسات برق، و سیستم آبرسانی در کشور در وضعیت بحرانی بسیار شدید است چرا نمی شود از این پول برای بازسازی تاسیسات زیربنایی کشور استفاده کرد؟

آیا صحت دارد که در روسیه جزیره خریداری کرده اند برای روزی که دیگر از دست مردم ایران در امان نباشند؟

بسیاری از منابع شما را فرمانده پشت پرده لباس شخصی ها می دانند که از سرکوب تظاهرات مردم تا حمله به سفارت انگلیس و عربستان سعودی با هماهنگی شما صورت گرفته است؟ چگونه می توان چنین سابقه و خسارت های ناشی از آن را نادیده گرفت؟

و در نهایت اگر، و حتی با درصد بسیار پایینی قرار است نقش بن سلمان را بازی کنید آیا به برگزاری رفراندوم فکر کرده اید و اینکه مردم ایران بعد از ۴۵ سال سیاه یک بار دیگر در این مورد اظهار نظر کنند که آیا یک نظام دینی و پرچم منقش به الله اکبر را می خواهند یا نه؟

در پایان باید به مجتبی خامنه ای یادآور شد که جمهوری اسلامی علت اصلی جهنمی است که امروز در جنوب لبنان جریان دارد و قبل از آن غزه و رفح این جنگ خونین را تجربه کردند. همه تونل های غزه و جنوب لبنان با پول مردم ایران و به قیمت نابودی همه صنایع و تاسیسات کشور ساخته شدند، فقط برای اینکه علی خامنه ای وعده نابودی اسراییل را داد و امروز در آستانه استعفاست. در نتیجه این جنگ اسراییل آسیب بسیار شدیدی دیده است و مناطق شمالی این کشور تا رسیدن دوباره به امنیت و آرامش فاصله زیادی دارند.

آقای مجتبی خامنه ای آیا می دانید که اسراییلی ها مسبب جنگ ها ترورها و آسیب رساندن به اسراییل را هرگز رها نمی کنند و با سازمان و ساختار ویژه ای که در ارتش و موساد دارند کسان و اقوام کسانی را که به اسراییل آسیب رسانده اند را در اسرع وقت شکار می کنند؟ این عقوبت احتمالا دامان کسان علی خامنه ای را خواهد گرفت، مگر اینکه کسی از میان شما قدم پیش بگذارد، رضایت مردم را جلب کند، به آسیب دیدگان خسارت بدهد و در نهایت کشور را برای برگزاری یک رفراندوم آماده کند که حتما خاموش کردن سپاه و ادغام آن در ارتش بخشی از این ادیت سیاسی بزرگ تاریخی باشد.

 

 

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.