نشست رهبران گروه بیست در غیاب آمریکا در ژوهانسبورگ آغاز شد - Saturday, 22nd November, 2025 اندازه قلم متن نشست رهبران گروه بیست در غیاب آمریکا در ژوهانسبورگ آغاز شد Share this: Share on X (Opens in new window) X Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Related به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید