حال و هوای پارس جنوبی در دولت یازدهم به روایت آمار + جدول

دوشنبه, 27ام بهمن, 1393
اندازه قلم متن

pars-jonubi

جدول عملکرد دولت در پارس جنوبی در دولت یازدهم منتشر شد. این جدول عملکرد نشان می‌دهد میانگین پیشرفت ماهانه فازهای پارس جنوبی در یک سال نیم و گذشته چه میزان بوده است. کارشناسان نفتی می‌گویند تمام فازهای پارس جنوبی با توجه به مشترک بودن با قطر، دارای اولویت بوده و باید باشند، ضمن اینکه این فازها باید به طور متوسط ماهانه ۲ تا ۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند.

طرح توسعه فاز ۱۲ به عنوان بزرگترین فاز پارس جنوبی با حضور حسن روحانی رئیس جمهور و بیژن زنگنه وزیر نفت اواسط اسفند ماه سال‌جاری به طور رسمی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادایران آنلاین، جدول عملکرد دولت یازدهم در پارس جنوبی در دولت یازدهم منتشر شد.

این جدول عملکرد نشان می‌دهد میانگین پیشرفت ماهانه فازهای پارس جنوبی در یک سال و نیم گذشته چه میزان بوده است.

براساس اطلاعات رسیده، طرح توسعه فاز ۱۲ به عنوان بزرگترین فاز پارس جنوبی با حضور حسن روحانی رئیس جمهور و بیژن زنگنه وزیر نفت اواسط اسفند ماه سال‌جاری به طور رسمی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به بهره برداری می رسد. دولت دهم این فاز را با پیشرفت ۹۲ درصدی تحویل دولت یازدهم داده بود.

کارشناسان نفتی می‌گویند تمام فازهای پارس جنوبی با توجه به مشترک بودن با قطر، دارای اولویت هستند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید به بهره برداری برسند، ضمن اینکه این فازها باید به طور متوسط ماهانه ۲ تا ۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند.

jadval


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.