اعتصاب جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت در حمایت از فعال کارگری شاهرخ زمانی

دوشنبه, 18ام فروردین, 1393
اندازه قلم متن

shahrokh-zamani

بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران» جمعی از زندانیان سیاسی زندانی گوهردشت کرج در اعتراض به انتقال شاهرخ زمانی به زندان قزل حصار کرج ۲ روز دست به اعتصاب غذا خواهند زد .

روزدوشنبه و سه شنبه ۱۸ و ۱۹ فروردین ماه ۶ زندانی سیاسی زندان گوهردشت کرج در اعتراض به انتقال فعال کارگری شاهرخ زمانی به زندان قزل حصار و وضعیت حاد جسمی او که در اعتراض به این رفتار غیر انسانی دست به اعتصاب غذا زده است ، دست به اعتصاب غذا خواهند زد.

زندانیان سیاسی ناصح یوسفی، خالد حردانی ، محمد بنازاده امیرخیزی ،محمد علی منصوری،میثاق یزدان نژاد ، حمید برهانی می باشند. آنها خواهان بازگرداندن بدون قید و شرط و فوری همبندیشان از زندان قزل حصار کرج به زندان گوهردشت کرج می باشند.

فعال کارگری شاهرخ زمانی بدستور بازجویان وزارت اطلاعات به واحد ۳ زندان قزل حصار کرج منتقل گردید و از لحظه انتقالش به این زندان دست به اعتصاب غذا زده است و در شرایط حاد جسمی بسر می برد.

بازجویان وزرت اطلاعات، زندانیان سیاسی که در حال گذراندن محکومیت غیر قانونی و غیر انسانی خویش هستند بصورت مستمر مورد اذیت و آزار ، عدم درمان ،تبعید به زندانهای دیگر و انتقال به سلولهای انفرادی و سایر رفتار های غیر انسانی قرار می دهند. بازجویان وزارت اطلاعات این اعمال غیر انسانی را بدستورآخوند محمود علوی وزیر اطلاعات دولت آخوند روحانی انجام می دهند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، انتقال بی دلیل زندانیان سیاسی به زندانهای دیگر بمنظور افزایش فشارها بر آنها را محکوم می کند و ازکمیسر عالی حقوق بشر برای پایان دادن به جنایت علیه بشریت در ایران خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و آخوندهای همدست وی مانند آخوند محمود علوی ، آخوند صادق لاریجانی و آخوند حسن روحانی به دادگاه کیفری بین المللی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۸ فروردین ۱۳۹۲ برابر با۷ آوریل ۲۰۱۴


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.