ضیاء مصباح: مژده باد ملت را / هر دم از این باغ بری میرسد!!

سه شنبه, 22ام آبان, 1397
اندازه قلم متن

zia mesbah

در پی افزایش هزینه زندگی حداقلی روزانه اکثریت ایرانیان گرفتار حکومت جهل و فساد، از اواخر سال بگذشته در پی نابودی ریال – تا کنون واینکه بعنوان نمونه: قیمت سیب زمینی، گوجه فرنگی، لبنیات و تخم مرغ که اقلام اصلی مورد مصرف بیش از ۴۰ میلیون نفر از هموطنان شریفمان را در این روزگار وانفسا بعنوان قوت لایموت تشکیل میدهد، حداقل بگواه میادین میوه و تره بار تحت کنترل شهرداری ها – دست کم تا ۵/۲ برابر افزایش یافته و این سیر تکاملی!! بطور تدریجی ادامه دارد و از این لحاظ مرتبا درحال ترقی و پیشرفتی …

حکومت با تمهیدات خردمندانه قوه مجریه با هماهنگی سایر قوا – متعاقب تکمیل و تثبیت کابینه و استقرار«به اصطلاح» وزیرتعاون و رفاه در مسند جدید، با پشتوانه اداره بهینه وزارت بازرگانی که بسوی استیضاح با همین کم و کیف مجلس منتخب شورای نگهبان مواجه بود و همانان که اورا به برکناری تهدید و تحدید جدی میکردند با یک اشاره و فرمان در مسیر تظاهر به تفاهم، با اکثریتی شگرف که وابستگی و اطاعت جماعت را نشان میدهد او را بر میز وزارت رفاه و تعاون با قصد اشتغال آفرینی و توسعه رفاه با تعریفی مشابه عملیات ۴ دهه گذشته – گماردند…

وزیر همه فن حریف این وادی همراه معاون اول گرفتار چکنم که بگفته اخیر خود حتی اجازه تغییر منشی خود را ندارد، همین امروز با آب و تاب آنچنانکه در شان وشایسته خودشان است از «بسته حمایتی اقشار آسیب پذیر نیازمند» رونمائی کردند.

و اینکه قریبا این بسته با افتخار فراوان تقدیم مشمولان یعنی: بازنشستگان، کارمندان، کارگران تحت عنوان حقوق بگیران ثابت خواهد شد – ضمنا اعضاء تحت پوشش بنیادها و موسسات مختلف باعنوان خیریه، مجموعا حدود ۴۰ میلیون نفراز ملت ایران را شرمنده الطاف بی پایان ولایت قرار میدهند.

 اینکه با اینهمه در آمد ملی چگونه حدود نیمی از جمعیت کشورمان بنا بر اعلام مراجع رسمی زیر خط فقر قرار دارند به یادداشتی دیگر نیاز دارد.

کالاهای درون این بسته که قرار است چند مرتبه تا پایان سال گویا توزیع گردد و چگونگی آن فعلا بصور ت کامل افشاء نشده و شاید بین علماء قم و تهران !! در رفت و آمداست تا با منت فراوان و بعد ماهها ایجاد انتظار- از آغاز گرانی ها – برای ممانعت از تزریق نقدینگی و ابعاد اقتصادی آن، از همه مهمتر رساندن کالاهائی احتمالا به ارزش ۲۰۰ هزار تومان در هر نوبت، معادل ۱۳ دلارپول رایج دیار شیطان بزرگ که حد اکثرارزش آن برابر با «۳ کیلو گوشت» یا «۱۰ کیلو برنج» بیشتر نیست، با کوس و کرنا با هدف اصلی توهین و کوچک شمردن ملت گرفتار پنجه نادانان مستولی دشمن تراش و نابود کننده ارزشهای انسانی ایرانیان در بند جهل و خرافات …

این کالا یا حواله طی تشریفاتی بوسیله نهادهای گوناگون چون قارچ روییده برای پرورش سیاهی لشکربرای حفظ موقعیت در چنین وضعیتی، توزیع میشود وتوسعه تشکیلات با نگاه به نیرو پروری نیازمند آب باریکه، برای روز مبادا که نزدیک شده میباشد که احمدی نژاد مبتکر آن بود.

 جماعت بی توجه به منافع ملی و ضرورت ارج نهادن به منزلت انسانی با روشی شایسته خود آنان که از فقر و ناتوانی های فکری و مادی به دلایل بیشمار از جمله تن پروری و مفت خواری به حکومت مداری رسیده اند … در پی آنند این بسته را با تبلیغات هر چه افزون تر توزیع نمایند.

تاخیر چند ماهه و تکرار اینکه قریبا این کمک با کم و کیفی که آمد تحقق میابد و دمیدن بر انتظاراین قوت لایموت در سرزمینی خفته بر منابع غنی معدنی تحت چپاول، بر آمده از سناریوئی ابلهانه و خائنانه به ملک و ملت در بندمان میباشد.

که نزول ارزشها، معیارها و خواسته ها را تا این اندازه تحلیل یافته تصور کنند و بر شان و منزلت ایرانیان پاک نهاد که به دلیل شرف و حیثیت مردمان ساکن این مرز و بوم پیوسته با اعتراض ملت مواجه بوده ودر واقع طرد شده اند، در حدی نا جوانمردانه توهین و تضعیف روا دارند.

آری این است بطور نمونه برنامه ریزی و اجرای سیاستهای اقتصادی « بفر موده در سال اقتصاد مقاومتی » و تمامی زوایای آن از هر بعد که – با خروج آمریکا از برجام، به یک باره تشت رسوائی و ناتوانی مستولیان بی همت، کم سواد فاقد صلاحیت و شرایط احراز- بعد ۴ دهه حضور خائنانه در مدیریت رانتی وغاصبانه برکشورمان فرو افتاد و متعاقب آن به ساکنین این دیار مقدس جسارتهای نا بخشودنی بسیار ی اعمال گردید..

 طبعا این نفی ارزشها با همت و دقت هموطنان با همه آزردگی اما با حفظ روحیه و تسلیم نشدن به این گونه فر مولها که در خور شان تعین کنندگان فاسد رانت جو میباشد – بر دامن کبریاش ننشاند گرد.

با لحاظ همه درایت و توجه به ارزشها – البته با حداقل تلفات انسانی ولطمه به سر مایه های ملی همراه با حفاظت از زیر ساختها که با در آمدهای ارضی و ارزی – در پی بسیاری ریخت و پاشها انجام شده و در مقایسه با تمامی در آمد حاصل، اندکی از خروار میباشد..

با یستی تمامی ملت ضمن تعمق وتوجه به شناخت کاملی که طی این مدت بعد از ترک برجام و اثبات ناتوانی در اداره کشور بدست آمده، با متانت و آرامش از ادامه استیلای حکومت فاسد رانت جوو مغرض در همه سیستم و تمامی زمینه ها، ممانعت و آنانی را که آگاهانه از سر استیصال در اوج وقاهت بر آرام بودن و ثبات شرایط اجتماعی سیاسی، از همه مضحکتر تسلط بر منطقه و کسب موفقیت ها واصرارو افتخار بر دور زدن تحریم ها با همه هزینه ها از جیب ملت دم میزنند از قدرت کاذب و منشاء نابودیها فرود آورند..

بیقین پیروزی و بهروزی ایران و ایرانی با یگانگی و همراهی مردمان غیور و شرافتمند وطنمان «بدون تفرقه و توجه به منافع فردی که خواست دشمنان است» در همین نزدیکی هاست.

ضیاء مصباح


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.