ممنوعیت کنسرت و اردوی مختلط در دانشگاه‌های علمی-کاربردی استان مازندران / سند

شنبه, 1ام خرداد, 1395
اندازه قلم متن

herasat-mamnuita konzert 300x191

بنا بر دستور دفتر حراست واحد استانی دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان مازنداران هرگونه برگزاری کنسرت و اردوی مختلط در واحدهای این استان اکیدا ممنوع اعلام شده و از این واحدها خواسته شده است کنسرت و اردوهای مختلط برگزار شده در سال‌های گذشته که گزارش نشده بوده را «جهت بهره برداری» اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، دفتر حراست واحد استانی دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان مازنداران در حکمی دفاتر زیرمجموعه خود را موظف کرده تا تمامی کنسرت‌ها و اردوهای مختلط گزارش نشده در این دانشگاه‌ها در سال های اخیر را اعلام کنند و برگزاری چنین مراسماتی را اکیدا ممنوع اعلام کرده‌است.

در این نامه که خطاب به مسئولین حراست مراکز دانشگاهی جامع علمی-کاربردی استان مازندران نوشته شده، مجتبی موذن مدیر حراست مرکز اساس این دستور را «دغدغه ها و تذکرات» آیت‌الله خامنه‌ای در این خصوص ذکر کرده‌است.

در قسمتی از این دستور آمده است: “ضمن تاکید بر ممنوعیت برگزاری هر گونه کنسرت یا اردوهای مختلط در کلیه مراکز، مقتضی‌است چنانچه در طی سال‌های گذشته مواردی از موضوعات مذکور وجود داشته و تاکنون گزارش نگردیده است، در اسرع وقت جهت بهره‌برداری به این دفتر ارسال گردد.”

herasat-mamnuita konzert 2

be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.