علم الهدی: عده‌ای برای توسعه عیاشی‌هایشان می خواهند تز “توسعه تعامل با جهان” را در ایران پیاده کنند

دوشنبه, 8ام آذر, 1395
اندازه قلم متن

تمام مقابله جریانات سیاسی در عرصه‌های سیاسی که با جریان حزب‌اللهی دارند، سر همین زندگی رفاه‌زده است، آمریکا در عراق نشان داد که اگر بیاید مردم رفاه دارند یا خیر؟ خیال می‌کنند اگر نظامی بیاید و با آمریکا سازش کند، رفاه ایجاد می‌شود.

انتخاب: نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: عده‌ای برای توسعه عیاشی‌های خود راه را در این می‌دانند که دست به دست استکبار دهند و می‌خواهند تز “توسعه تعامل با جهان” را در کشور پیاده کنند.

به گزارش «انتخاب»؛ حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد علم‌الهدی صبح امروز در ویژه‌برنامه شهادت پیامبر اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) در رواق امام خمینی(ره) حرم منور رضوی اظهار داشت: دعوت پیامبر(ص) از یک نقطه ابتدایی آغاز شد و قبل از رحلت ایشان اسلام تمام شبه جزیره عربستان را فراگرفته بود و قدرت پیامبر(ص) و اسلام دنیاگیر شده و ارکان امپراتوری‌های عالم را می‌لرزاند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: نوح پیامبر کمتر از هزار سال مردم را به توحید و یکتاپرستی خدا دعوت کرد، شاید در این زمان چندین نسل سوژه دعوت نوح پیامبر بودند و در نهایت بعد از تمام این مدت که مردم را دعوت کرد نه تنها از پذیرش مردم بلکه از عبودیت خدا روی کره زمین مایوس شد و اعلام کرد خدایا بر روی کره زمین از این کافران باقی نگذار. اگر این کفار در روی زمین باقی بمانند جز کافر از اینها موجود دیگری تولید نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین علم‌الهدی با اشاره به اینکه نوح پیامبر مردم را نفرین و عذاب نازل شد تصریح کرد: در جریان نژاد بشر پس از این واقعه به عنوان مرحله دوم آغاز شد و نوح پیامبری که مردم را حدود هزار سال به خدا دعوت کرد اما حتی فرزندش نیز از دعوت روی برگرداند و خداوند پیام داد این پسر تو از نسل تو نیست و عذاب پسرش را نیز فراگرفت.

وی افزود: پیامبر اسلام(ص) اما ۲۳ سال مردم را دعوت کرد اما می‌فرمود هیچ پیامبری به اندازه من اذیت نشد. بیان پیغمبر اکرم(ص) قابل تطبیق بر پهنه ۲۳ ساله دوران رسالت ایشان نیست بلکه باید به سراغ سرنوشت پیامبر بعد از این دوران ۲۳ سال برویم، مسئله اذیت پیامبر تنها در این ۲۳ سال نبود و از مثل امروزی که رحلت فرمودند تا روزی که غیبت امام زمان آغاز شد یک پهنه ۲۴۰ ساله تمام محور فعل و انفعالات سیاسی امت اسلام مظلومیت اهل بیت پیامبر قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی اظهار داشت: در این دو قرن و نیم فرزندان پیامبر شهید و کشته شدند و یا در زیر شکنجه گاه‌ها جان دادند و یا سقف زندان بر سر آنها خراب شد و ۲۴۰ سال تمام عرصه زندگانی سیاسی و اجتماعی اسلام با یک محور ادامه داشت و آن مظلومیت پیامبر و عزیزان پیامبر بود.

وی با اشاره به اینکه در این ۲۴۰ سال تمامی جنایات در حق عزیزان پیامبر روا داشته شد، گفت: دو قرن و نیم عزیزانش در چنگال جنایت و ظلم بودند و تبار پیامبر زندگی بر آنها تنگ شده بود و قدرت ادامه یک زندگانی عادی را به جرم فرزند پیامبر بودن را نداشتند و این تنها مخصوص پیامبر اسلام است.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه عزیزان پیامبر مظلومیت‌هایی به مراتب بیشتر از این داشتند تاکید کرد: فجایع وارد شده بر اولاد پیامبر اسلام بی‌سابقه بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: ۲٫۵ قرن محور تمام جریانات سیاسی امت اسلام مظلومیت تبار پیامبر قرار گرفت و بنابراین پیامبر اسلام(ص) می‌فرماید هیچ پیامبری اندازه من اذیت نشد چراکه تمامی این فجایع در رویارویی با پیامبر بود.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه آنچه امروز امت اسلام باید بداند این است که مظلومیت اهل‌بیت(ع) پیامبر یک مظلومیت شخصی نبود، تاکید کرد: اصل این مسئله درگیری با پیامبر اسلام(ص) و ادامه جنگ بدر و احد بود، آنچه مهم بوده، یک نکته است و آن اینکه چرا این اتفاق افتاد؟

وی تصریح کرد: وضعیت فرهنگی، بی‌بصیرتی و جریان سیاسی لاابالی‌گری مدیریت نظامِ آن زمان، سبب شده بود که امثال عمرسعد و شمر و یزید بر جامعه مسلط شوند و آنچه دو قرن و نیم محور تمامی جریانات سیاسی مظلومیت اهل‌بیت(ع) قرار گرفت، رفاه‌زدگی مردم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی بیان کرد: مردم آن زمان رفاه‌زده شده بودند و تمام مشکل امروز ما هم با مزدوران استکبار و هم با جریانات سیاسی غیرارزشی همین است، تمام مقابله جریانات سیاسی در عرصه‌های سیاسی که با جریان حزب‌اللهی دارند، سر همین زندگی رفاه‌زده است، آمریکا در عراق نشان داد که اگر بیاید مردم رفاه دارند یا خیر؟ خیال می‌کنند اگر نظامی بیاید و با آمریکا سازش کند، رفاه ایجاد می‌شود.

علم‌الهدی گفت: مشکل ما با جریانات ضدارزشی همین است، دعوا سر وزارت و وکالت و قدرت نیست؛ بحث این است که عده‌ای می‌خواهند جامعه ما را میدان خوشگذرانی قرار دهند و برای توسعه عیاشی‌های خود راه را در این می‌دانند که دست به دست استکبار دهند و تز «توسعه تعامل با جهان» را در این کشور پیاده کنند و آنچه مانع این اقدامات می‌شود بصیرت شما مردم است که پای ستون این نظام یعنی ولایت ایستاده‌اید. امروز روی کره زمین دشمن پیامبر اسلام(ص) از زمان حیات ایشان قطعاً بیشتر است و اگر بتوانند می‌خواهند همان اقدامات را بازهم صورت دهند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.