ف. م. سخن: تازه ترین فتواهاى حضرت آیت الله العظمى فرج الله محمدى سخنپناه

چهارشنبه, 10ام آذر, 1395
اندازه قلم متن

montazeri-saidi-larijani

س. در حکم صادر شده براى شیخ احمد منتظرى، ١۵ سال از مدت حبس ایشان، به خاطر برادر شهیدشان بخشیده شده است. اگر براى هر برادر شهید ١۵ سال عفو در نظر بگیریم، در صورت داشتن سه برادر شهید، از مقدار محکومیت ما، به اندازه ى ۴۵ سال کاسته مى شود؟

ج. در صورت شهیدِ مثبت بودن، پاسخْ مثبت است و در صورت شهیدِ منفى بودن، پاسخ منفى ست و در حالت دوم مقدارى هم به مقدار حبس محکوم اضافه مى شود، تا دیگر از خون برادر شهیدش سوء استفاده ننماید. نوع دیگرى هم از شهادت داریم که در زمان امام شهادت نامیده شده، ولى ما آن را شهادت نمى دانیم، ولى به خاطر احترام به دوران امام، آن شهادت را که مثل استخوان در گلوى ما گیر کرده است، شهادت مى نامیم، که موردِ برادر شیخ احمد، از این موارد است.

س. در صورتِ امکان، فرق شهیدِ مثبت و شهیدِ منفى را مشخص بفرمایید.
ج. شهیدِ مثبت، شهیدى ست که بازماندگان درجه ى یک او، از مسوولان و کارگزاران حکومت اسلامى باشند. در صورتى که نباشند، شهیدِ نصفه کاره هستند و از مزایاى شهیدیّت بهره مند نمى گردند. شهید منفى هم شهیدى ست که در زمان حیات اش، همیشه اسباب دردسر نظام بوده، ولى به هر حال شهید شده است و روى دستِ ما مانده است.

س. در موردِ انتشار نوار شیخى که دل امام را شکست، گفته مى شود که نامبرده، محتواى این سخنان را قبلا در کتابش درج کرده است، بنابراین موضوع جدیدى نیست و اگر افشاى اسرار نظام بوده، توسط خودِ آن نامبرده صورت گرفته است. آیا امکان پذیر مى باشد یک موضوع دو بار افشا شود و اسرار نظام دو بار فاش گردد؟
ج. پاسخ مثبت است. چرا نمى شود؟ دو بار که سهل است، ده بار هم مى شود. اولا حضرت امام خامنه اى بفرمایند مى شود، مى شود. ثانیا حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقاى حاج آقا صادق آملى لاریجانى بگویند مى شود، مى شود. ثالثا کارشناسان امنیتى بگویند مى شود، مى شود. حتى نظر این سه، و چند نفر دیگر بر نظر قاضى صادر کننده ى حکم اصلى تفوق دارد. رابعا هر انسانى بعد از بیست و هشت سال اسرار نظام را که در کتاب خوانده فراموش مى نماید، و با انتشار نوار، دوباره اسرار نظام در ذهن او زنده مى گردد، لذا انتشار هر چیزى به صورت دو باره و سه باره در فواصل زمانى طولانى، جرم مستقل به حساب آمده و انتشار دهنده، متهم به به خطر انداختن امنیت نظام مقدس مى شود.

س. آیا حکم احمد منتظرى در قیاس با بخشش آقاى سعید طوسى، ملقب به نیزه ى نظام، که اعمال شان قابل توضیح نیست سنگین نمى باشد؟
ج. خیر. نمى باشد. سعید طوسى طفل معصوم، که چیزى را افشا نکرده که بخواهد محکوم شود. ایشان اتفاقا خواسته است کاملا موضوعاتِ پیش آمده را پرده پوشى نماید، و از این طریق به حفظ ارزش هاى نظام کمک نماید. بر خلاف حاج سعید، شیخ احمد، اسرار نظام را در بوق و کرنا نموده، در فضاى مجازى، رسوایى به راه انداخته است. و خداوند همان قدر که از افشا کنندگان به خشم مى آید، پنهان کنندگان و در پستوکنندگان را دوست مى دارد.

س. به نظر حضرت عالى علت این که اخبارى مانند خبر شیخ احمد و حاج سعید طوسى مثل بمب در جامعه مى ترکد و مدت هاى مدید نقل مجالس مى شود چیست؟
ج. در فرض صحت سوال، دلایل متعدد مى توان براى این امر اقامه نمود. به اعتقادِ ما، مهمترین عامل این ضعف بزرگ اجتماعى، که موجب گناهِ بزرگِ پشتِ سرِ «نظام» حرف زدن و فحش خوار مادر به نظام دادن است مى شود این است که اکنون با فرا رسیدن فصل زمستان و سرما، عده اى از زن هاى وابسته به دشمن و استکبار جهانى، چکمه ى بلند به پا مى نمایند و موجبات تبرج را فراهم مى آورند. زنى که چکمه به پا کند، از این که پشتِ سرِ «نظام» هم العیاذ بالله بدگویى نماید ابایى نخواهد داشت و هر دو کار بى ناموسانه را به راحتى انجام خواهد داد. اگر شوهران دیوث این بانوان مسلمان باشند، باید با مهر و محبت، دو تا محکم بزنند توو گوش زن شان که دیگر با چکمه بیرون نرود و بتمرگد خانه، بچه اش را بزرگ کند (دفتر، این جمله را تعدیل و فقیهانه کند. من از بس امروز کار کردم و به این سوالات احمقانه جواب دادم خسته شدم، لذا حال تصحیح متن ندارم. الاحقر، ف. م. سخنپناه)

س. حضرت عالى تصور مى فرمایید، میان مطرح شدن موضوع محکومیت بیست و یک ساله آ شیخ احمد، و انتخاب شدن دونالد ترامپ، و افشاى جنجالى حساب هاى شخصى حضرت آیت الله صادق آملى لاریجانى، ارتباطى وجود دارد؟ به نظر شما دشمن حسودى اش مى شود که قاضى القضات ما در حساب هایش، هزار میلیارد تومان پول داشته باشد، و با بهره ى مختصر صد میلیارد تومان در سال، به کلفت شدن تنه ى درخت اسلام کمک مى نماید؟
ج. پاسخ به این سوال، قطعا مثبت مى باشد. اصولا دشمنان ما آن قدر پیچیده عمل مى کنند، که اگر بر فرض، رییس جمهور امریکا در کاخ سفید عطسه نماید، اگر اتفاق خاصى در کشور ما افتاده باشد، باید به دنبال رابطه ى آن عطسه با این اتفاق باشیم. خوشبختانه بصیرت حضرت امام خامنه اى، این پیچیدگى ها را تشخیص داده، مانع از گمراهى ما و موفقیت دشمن مى شود. تردیدى نیست که موضوع محکومیت ٢١ ساله ى احمد منتظرى، بى دلیل در این دوران که ترامپ بر سرِ کار آمده و تمام حواس ها به سمت اوست، مطرح نشده و قطعا و یقینا توطئه خانواده ى منتظرى ست که خودش قلب امام را در نهایت قساوت، شرحه شرحه کرد. موضوع حساب هاى شخصى رییس محترم قوه ى قضاییه هم، قطعا، با طرح دقیق دشمن در همین زمان مطرح شده، تا از آب گل آلوده، ماهى گرفته شود.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
الاحقر فرج الله محمدى سخنپناه

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.