آقاى مکارم شیرازى! اینجاجمهورى اسلامى است نه ایالات متحده امریکا!

چهارشنبه, 15ام دی, 1395
اندازه قلم متن

آقاى مکارم شیرازى، باز اظهار فضل فرموده اند:
«اخیرا دشمنان با داستان گورخواب‌ها در فضای مجازی غوغایی به پا کردند؛ در حالی که در خود آمریکا صدها هزار نفر کارتن خواب وجود داشته و حتی برخی در کنار فاضلاب‌ها اسکان دارند…»

اولا باید خدمت ایشان گفت که کشورى که شما ساخته اید، نام اش جمهورى اسلامى است، و کشورى که مورد نقد قرار داده اید ایالات متحده امریکا. شما که سر تا پا فضائل ید و رهبر آسمانى دارید و خود نیز به آسمان متصل ید، که نباید خود را با امریکا که «شیطان بزرگ» است مقایسه کنید! امریکا امریکا ست و شما شمایید! اگر امریکا به قول شما «صدها هزار کارتن خواب دارد» شما که دین تان بهترین دین ها و حکومت تان بهترین حکومت هاست نباید حتى یک کارتن خواب داشته باشید، چه برسد به گورخواب!

امریکا که امام زمان ندارد و اوباما و ترامپ هم که با امام زمان در مسجد جمکران ارتباط ندارند و امام زمان هم که به قول شما با وسیله اى شبیه به بشقاب پرنده در حال پرواز بر فراز جهان اند و از آن بالا تک تک کشورها را زیر نظر دارند و مى دانند که جمهورى اسلامى که گلستان جهان است (!) توسط یاران شان اداره مى شود و اگر خداى نکرده خداى نکرده بشقاب پرنده ى مبارک شان از فراز شهریار عبور کند و ایشان ببینند که چند بینواى سرمازده، رفته اند در داخل قبرها خوابیده اند، به قول جد بزرگ شان، باید از غصه بمیرند!

نه آقاى مکارم شیرازى!
من به عنوان یک مسلمان باور نمى کنم که امام زمان عزیز ما، حتى تحمل دیدن یک گورخواب را در جمهورى اسلامى داشته باشد، لذا از شما خواهش مى کنم، که ما را با شیطان بزرگ قیاس نفرمایید، چون به همه ى ما بر مى خورَد و به امام زمان عزیز ما هم بر مى خورَد که در سرزمین ایشان، در ام القراء اسلام، نه صدها کارتن خواب و خیابان خواب و بیابان خواب و مستراح خواب، بلکه شما بگو فقط ده تا بدبخت بیچاره ى سرما زده ى گورخواب وجود دارد.

خدا مرا بکشد اگر قصد اذیت کردنِ شما را داشته باشم. الگوى شما، و الگوى هر حاکم اسلامى به گفته ى شما، باید مولاى متقیان على علیه السلام باشد. شما که متخصص در اسلام شناسى و امام شناسى و على شناسى تشریف دارید، بهتر از منِ حقیر مى دانید که على علیه السلام، مى گفت من باید هم‌تراز فقیر ترین و ندارترین و بیچاره ترین افراد مناطق تحت حاکمیت ام زندگى کنم. لذا ایشان به جاى چلو مرغ، نان خشک سق مى زد، و به جاى عبا و قباى لطیف و ظریف، جامه ى وصله پینه شده به تن مى کرد، و دائما هم گونى در دست، در حال کشیدن خورد و خوراک براى محرومین جامعه بود. حال شما که بحمدلله، بر جایگاه ایشان تکیه زده اید و جزو حاکمان اسلامى به شمار مى آیید، در پیروى از ایشان، حتما باید این کارها را بکنید:
آن عبا و قباى سفید و تر تمیز مامانى را از تن تان به در آورید و لباس وصله پینه و خشن به تن کنید.

شب ها گونى خوراکى به دست گیرید و براى فقرا و ایتام غذا و خوراک ببرید.

ان شاءالله به عنوان یک پیرو تمام و کمال على، با پاى پیاده تشریف ببرید منطقه ى شهریار، سراغ قبرستان نصیرآباد را بگیرید، بروید آنجا، با یک تکه پلیت پلاستیکى و یک تخته پتوى مخمل کاشان، همان که زیر نشیمن مبارک روى زمین پهن مى کنید، بعد با انواع ترفندها، از دست نگهبان قبرستان در بروید و خود را به یک گور خالى برسانید. سپس پاهاى مبارک تان را از دیواره ى قبر آویزان کنید و بپرید تووى قبر. پلیت را بالاى قبر قرار دهید و پتو را دور خود بپیچید تا خداى نکرده سرما نخورید و شب را در این قبر تا صبح به سر کنید.

شما این کار را بکنید، فقط یک شب هم بکنید، من از طرف خودم و همکاران روزنامه نگار و نویسنده ام، به شما قول مى دهم که این بار نه از داستان گورخواب ها، بلکه از داستان شما، به عنوان حاکم و آموزگار مردم، غوغایى عظیم در فضاى مجازى بر پا کنیم! شما این کار را بکنید، نامردیم ما اگر اجازه بدهیم دشمن به شما نازک تر از گل بگوید؛ به شما ناصر مکارم شکر فروش بگوید؛ به شما واعظ غیر متعظ بگوید؛ فریبکار و دغلکار و سوءاستفاده چى از اسلام بگوید؛ سوءاستفاده چى از نام خدا و پیغمبر بگوید؛ دزد و پدرسوخته نیرنگ باز و غارتگر کشور بگوید!

من خودم شخصا خدمت این جور نویسندگان مى رسم و مخلص شما هم خواهم بود.

آن وقت شعار آقاى خمینى را که مى گفت شاه، ایران را ویران کرد و قبرستان ها را آباد کرد به خودِ آقاى خمینى و اعوان و انصارش که شما باشید بر نمى گردانیم.
به شعار آقاى خمینى که مى گفت یک موى کوخ نشینان را به تمام کاخ نشینان نمى دهم نمى خندیم و او را مورد تمسخر قرار نمى دهیم.

آن مستضعفین مستکبرین اول انقلاب را براى شما دست نمى گیریم و براى تان جوک هاى ناجور نمى سازیم.

به جناب عالى که از راه تحمیق مردم، با حرف هایى مثل بشقاب پرنده سوارى امام زمان، کسب قدرت و مال مى کنید دیگر کارى نخواهیم داشت و شما را مرد عمل به اسلام عزیز مى نامیم.

ولى چه کنم که مى دانم شما نه تنها در قبر، بلکه در مسافرخانه هم نمى توانید شب را به سحر برسانید. پس توصیه مى کنم زیاد در مورد امریکا و کارتن خواب هاى آنجا و گورخواب هاى اینجا اظهار نظر نفرمایید و بگذارید عمر را در کنار هم بگذرانیم و شما ما را دشمن بنامید و ما شما را. قضاوت را هم بسپاریم به آینده و آیندگان که بگویند دشمن کیست و خدمت دشمن واقعى برسند. ان شاءالله.

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.