«حلزون شنوایی» و «ایمپلنت»؛ خدمات رایگان مدیر بیمارستان خاتم‌الانبیاء به آیت‌الله جنتی از سفره انقلاب

یکشنبه, 15ام اسفند, 1395
اندازه قلم متن

روزی که از تویسرکان با مدرک فوق دیپلم به تهران آمد، به دلیل نداشتن محلی برای استراحت، در درمانگاه محل کار خود می‌خوابید. پس از مدتی خود را به اطاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء رساند و مشغول کار در این محل شد.

به گزارش خبرنگار «آمدنیوز»، «پیرحسین کولیوند» متولد ۱۳۵۰ یکی از افرادی است که با رانت نزدیکی به اعضای مؤثر بیت رهبری جمهوری اسلامی به مدارج بالایی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران دست پیدا کرده است.

وی از سال ۱۳۷۴ با ساختن مدارک جعلی تحصیلی و انتساب خود به نیروهای امنیتی، جانشین مسئول اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شد. «کولیوند» از شش ماهه دوم سال ۱۳۷۴ سرپرست کاردیوپرفیوژنیست‌های بیمارستان خاتم‌الأنبیاء و از سال ۱۳۷۵ مسئول اتاق عمل این بیمارستان شد. وی از دی‌ماه ۱۳۸۰ با نزدیکی به حجت‌الاسلام علی‌اصغر حجازی از اعضای مؤثر بیت رهبری جمهوری اسلامی، جانشین مدیریت و مسئول دفتر رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گردید و از اسفندماه همان سال نیز با لابی‌گری و عضویت در شوراهای اسلامی بیمارستان، به مدیریت آن منصوب شد.

«پیرحسین کولیوند» در دوره مدیریت خود از هیچ کوششی برای اخراج کارکنان بی‌پناه و جایگزینی آنان با افراد وابسته به ارباب قدرت دریغ نکرد. او با خوش رقصی به تمامی پرسنل این بیمارستان که در تجمع حکومتی ٩ دی در این مراسم حضور پیدا کرده بودند، مبلغ ۵٠ هزار تومان پرداخت کرد.

مدیر فعلی بیمارستان خاتم الانبیاء پس از بی‌انضباطی‌های گسترده مالی در سال ۱۳۸۹ با گزارش سازمان بازرسی کل کشور تا مرز اخراج از این بیمارستان پیش رفت اما در همان زمان شروع به جمع‌آوری و ساخت مدارکی کرد تا نشان دهد «در جبهه‌های جنگ ایران و عراق، دچار مصدومیت شیمیایی شده» و به وسیله‌ی این مدارک توانست خود را از اخراج نجات دهد.

با روی کار آمدن دولت حسن روحانی، مدیریت بنیاد شهید به دلیل گزارشات متعدد مخابره شده از اجحاف‌های صورت گرفته در بیمارستان خاتم‌الانبیاء، تصمیم بر جایگزینی وی با فردی کارآمد گرفت، اما تغییر وی با حمایت نیروهای امنیتی و بیت رهبری عملا امکان‌پذیر نشد و وی در سمت مدیریتی خود ابقا گردید.

یک منبع آگاه نظامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خبرنگار «آمدنیوز» گفته است: «در سال‌های اخیر بیمارستان خاتم‌الانبیاء محلی برای لابی‌گری و درمان رایگان افراد شاغل و وابسته به بیت رهبری جمهوری اسلامی شده است. این افراد در هر زمانی که بخواهند به همراه خانواده‌های‌ خود به این بیمارستان مراجعه و تحت انواع درمان‌های رایگان، معاینات تخصصی پزشکی و چک‌ آپ‌های منظم قرار می‌گیرند.»

این مقام نظامی سپاه پاسداران که به شرط عدم افشای نامش با خبرنگار «آمدنیوز» گفت‌وگو کرده، اظهار نمود: «در میان مراجعه‌کنندگان منسوب به بیت رهبری جمهوری اسلامی به بیمارستان خاتم‌الأنبیاء، آیت‌الله «احمد جنتی» دبیر مادام‌العمر شورای نگهبان نیز از مشتریان لحظه‌ای و دائمی این بیمارستان است؛ به طوری‌که وی با هر سرماخوردگی جزئی به این بیمارستان مراجعه و تحت ‘چک آپ کامل و رایگان’ پزشکان متخصص قرار می‌گیرد.»



این مقام نظامی تأکید کرد: «چندی پیش آیت‌الله احمد جنتی که در سوم اسفندماه ۱۳۹۵، به سن نود سالگی پای‌ گذاشت، با ‘همسر جدید خود’ به بیمارستان خاتم‌الانبیاء مراجعه و برای یکی از گوش‌های خود به طور رایگان «حلزون شنوایی» کاشت که هزینه‌ی صد میلیونی این عمل جراحی، به طور کامل توسط بیمارستان خاتم‌الانبیاء پرداخت گردید. هم‌چنین «ایمپلنت کامل» دندان‌های آیت‌الله احمد جنتی نیز در بیمارستان خاتم الانبیاء انجام و هزینه‌ی آن به طور کامل از بیت‌المال مسلمین پرداخت گردید.»

«پیرحسین کولیوند» با پشتیبانی نیروهای امنیتی و عنایات بیت رهبری جمهوری اسلامی هم‌زمان با مدیریت بیمارستان خاتم‌الانبیاء، به سرپرستی اورژانس کشور نیز منصوب شده تا بتواند خدمات کامل پزشکی را به مسئولین نورچشمی کشور با هزینه‌ی بیت‌المال انجام دهد.

وی از زمان انتصاب خود به مدیریت بیمارستان خاتم‌الانبیاء، کلیه بخش‌های درآمدزای این بیمارستان – که متعلق به خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران است – را بدون انجام تشریفات قانونی (مزایده) به اقوام و نزدیکان خود واگذار و از این راه، مبالغ هنگفتی سوء استفاده مالی را به نام خود ثبت کرده است.

«پیرحسین کولیوند» که خود را به طور کامل مورد حمایت مسئولین کشور یافته، از حالا خود را برای دولت آینده آماده کرده تا با فشار آیت‌الله احمد جنتی و نزدیکان وابسته به بیت رهبری، پست وزارت بهداشت را تصاحب کند.

از: آمدنیوز


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.