گزارش ۹۰ تن از نمایندگان و کارکنان مجلس در خصوص سوءاستفاده کلان مالی سه نماینده اصولگرا + سند

یکشنبه, 15ام اسفند, 1395
اندازه قلم متن

«کوهکن، برزگر و ندیمی»، سه نماینده‌ای هستند که زمین ۱۷۷۰۰ متری متعلق به ۳۵۸ تن از نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی را به‌ نام خود ثبت و سند مالکیت دریافت کرده‌اند!

به گزارش خبرنگار «آمدنیوز»، «محسن کوهکن» کارپرداز وقت مجلس هفتم به‌ اتفاق «طاهرآقا برزگر تکمه‌داش» نماینده وقت بستان آباد و «ایرج (ابوذر) ندیمی» نماینده لاهیجان، در تاریخ ۸۶/۰۳/۲۱ بیش از ۱۷۷۰۰ متر مربع زمین مشاعی که با سرمایه امانی متعلق به ۳۵۸ تن از کارکنان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تحت عنوان تعاونی مسکن کوثر از شرکاء خریداری شده بود را بدون اطلاع و کسب اجازه از آنان، به‌ نام خود ثبت، سند رسمی آن‌ را به‌ نام خود دریافت و از آن تاریخ تاکنون، تصمیمات خود را به صاحبان زمین‌ها تحمیل کرده‌اند!

بر اساس اسنادی که خبرنگار «آمدنیوز» به آن دست پیدا کرده، نود تن از نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی طی صورت‌جلسه‌ای سوء استفاده‌های کلان مالی محسن کوهکن، ایرج ندیمی و طاهر آقا برزگر را در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تهیه و به امضا رسانده‌اند، اما قوه‌ی قضائیه با زعامت صادق آملی لاریجانی این روزها به دنبال یافتن منبع خبری انتقال دهنده خبر محرمانه «۶۳ حساب بانکی شخصی» خود به «آمدنیوز» است و به مفسدین اقتصادی خصوصا از نوع اصولگرا توجهی نشان نمی‌دهد!


محسن کوهکن، نماینده اصول‌گرا و نایب رئیس دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری است که از حوزه انتخابیه لنجان، نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی بوده‌ است. وی پیش‌تر در دوره چهارم نیز عضو مجلس شورای اسلامی بود.

جالب آنجاست که «محسن کوهکن» علی‌رغم سوء استفاده‌های کلان مالی خود توسط شورای نگهبان تأیید و اکنون نماینده مجلس است، «ایرج ندیمی» مشاور محمدباقر نوبخت در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور است و «طاهر آقا برزگر» نیز به رتق و فتق سایر سوء استفاده‌های مالی خود و شرکاء مشغول است. از سوی دیگر دادستان تهران و آملی لاریجانی نیز به بازداشت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بی‌گناه اشتغال دارند!


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

  1. محسن کوهکن علی رغم گزارشات گسترده ی ناظران و تخلفات بالا در امر خرید و فروش رای باز هم نماینده ی مردم لنجان شد.
    در روز ۷ اسفند سال ۹۴ هزار نفر با ماشین در سطح شهرستان لنجان برای محسن کوهکن رای می خریدند.
    حدود ۴ میلیارد تومان طبق گزارشات در این روز رای خرید و فروش شد.