امید دهدار زاده: من هم عرب هستم، یک عرب خوزستانی ایران پرست

دوشنبه, 6ام آذر, 1391
اندازه قلم متن


پاسخ امید دهدار زاده به سخنان حامد کنانی روزنامه نگار عرب در استکهلم

یکم خرداد۱۳۹۱مصاحبه ای با بی بی سی فارسی در خصوص محاکمه ۷ عرب زبان در دادگاههای دزفول داشتید. دو نکته در صحبتهای شما بود که لازم دانستم به عنوان یک عرب زبان ایرانی پاسخ بسیار کوتاهی به شما و هم اندیشان ضد ایرانی تان بدهم. اجازه بدهید اول خودم را معرفی کنم:

من امید دهدارزاده هستم. فامیل قبلی من «بنی تمیم» بوده که به خاطر برخی مسایل بین پدر بزرگم و برادرانش به دهدارزاده تغییر داده شد. من از طایفه بنی تمیم هستم و مادرم از «طایفه آلخمیس».

اول در مورد ۱۵ آوریل [به گفته تجزیه طلب ها انتفاضه نیسانیه] که آن را تبدیل به پیراهن عثمان کرده اید. از یک نامه که در سایت محمد علی ابطحی مشاور رییس جمهور وقت خاتمی منتشر شد و همگی واقف بر این هستند که این نامه جنبه طنز داشت ولی شما و همفکران شما زمینه را برای به دام انداختن و فریب جوانان عرب زبان فراهم کردید با این دروغ که میخواهند شما را از خوزستان بیرون بیاندازند.پس از آن جناجالی در خوزستان به پا کردید و از سادگی جوانان برای مقاصد شوم سیاسی خود بهره گرفتید که عاقبت به بمب گذاری و کشتار مردم بیگناه و اعدام چند جوان فریب خورده ختم شد. ان جوانانی که پیشتر اعدام شدند یا در زندان هستند و این ۷ جوان عرب زبان قربانی اندیشه شوم پان عربی شما هستند.

دوم اینکه در بخشی دیگر از سخنان خود گفتید که: در مقابل بیرون کردن اعراب، بیست هزار ایرانی را وارد خوزستان میکنند. لازم است بگویم تمام اقوام ایرانی، در جای جای این خاک مقدس با هر نژاد و زبان، ایرانی هستند. اعراب خوزستان هم خود را ایرانی می دانند. ملیت آنها ایرانی است و سرزمین آنها ایران است. بگذاید نمونه ای برای شما بیاورم: در روز تحویل سال نو فقط در منطقه سید خَلَف اهواز باید بیایید و شاهد خرید برای سفره هفت سین باشید که به جرات میتوانم بگویم ۷۰ درصد عرب زبانان ایرانی پایبند این سنت دیرینه هستند. در عوض شما با ساختن دروغهای مضحکی مانند اینکه «در سازمان ملل یک صندلی برای اهواز گذاشته اند» و یا ساختن پرچم دروغین الاهواز و نامهای دروغین برای مناطق خوزستان براستی تا کجا میخواهید ادامه بدهید. به گمانم پایداری مردم سوسنگرد، بستان و خرمشهر که ۹۰ درصدشان عرب زبان هستند در مقابل دژخیمان صدام را از یاد برده اید؟! مطمئن باشید که من یکی از همین عرب زبانان هستم که در مقابل اندیشه شوم و مضحک جداسازی خوزستان از مام میهن ایستاده ام. شما یک تجزیه طلب هستید و نماینده عرب های خوزستان نیستید. فراموش نکنید من هم عرب هستم، یک عرب خوزستانی ایران پرست!
پاینده باد تمام اقوام ایرانی با هر زبان، مرام و مسلک.
پاینده ایران
امید دهدارزاده – اهواز
از: وبلاگ فرمان آریا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.