شهرقصه، سینمای قدیمی مشهد، تخریب شد

چهارشنبه, 23ام فروردین, 1396
اندازه قلم متن

استان وایر: سینما شهرقصه، سینمای قدیمی منطقه گلشهر مشهد که مسئولان استان خراسان رضوی وعده احیا و بازگشایی آن را داده بودند، تخریب شد.

به گزارش روزنامه خراسان رضوی، این سینمای قدیمی که مالکیت آن در اختیار انجمن سینمای جوان بود، دو سال قبل به بخش خصوصی واگذار شد تا با سرمایه گذاری، احیا شود اما سرنوشت آن چیزی جز تخریب نبود.

حسین پاسبان، مالک خصوصی این سینما گفت: « دو سال پیش با این هدف که امکان خرید و احیای این سینما وجود دارد آن را خریدم، قول دادند تسهیلات می دهند تا این مجموعه فرهنگی را بازگشایی کنم اما حمایتی نشد. حتی نقشه اجرایی طرح هم آماده شد اما شهرداری اعلام کرد به دلیل کم بودن عرصه ملک و عدم امکان تامین پارکینگ، احداث پروژه سینمایی امکان پذیر نیست.»

مالک خصوصی این سینما گفت: «پس از این اتفاق، مجدد با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مکاتبه کردم اما آن ها هم اعلام کرده اند به دلیل محدودیت عرصه این ملک، قابلیت تبدیل آن به سینما وجود ندارد.»

حسین پاسبان با اشاره به این که «حاضر هستم سرمایه ام را پس بگیرم و از مالکیت انصراف دهم»، گفت: «دو سال من را از این اداره به آن اداره پاس دادند و نتیجه ای نداشت، در حال حاضر هم مجوز احداث واحد مسکونی را گرفته ام اما اگر مسئولان حمایت کنند، هنوز هم حاضرم پروژه سینما شهرقصه را اجرا و آن را بازگشایی کنم.»

از: ایران وایر


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.