شیعه صفوی، شبیه سازی ظهور امام زمان و فاجعه جنگ آخرالزمان

دوشنبه, 4ام اردیبهشت, 1396
اندازه قلم متن

ظهور منجی موعود یک اعتقاد عمومی در تمامی ادیان است، از این رو، این مفهوم موجب سوءاستفاده فریبکاران و شیادانی شده است که در طول تاریخ با ادعاهای دروغین، خود را منجی و یا از یاران و نائبان او معرفی کرده تا از رهگذر عقاید عوام، به نیات آلوده خویش دست یابند. متاسفانه بسیاری از این مدعیان، در نقشه خود موفق شده و به مقصود خود رسیده اند، چه اهداف مالی و اخذ ثروتهای کلان و چه مدعیان بزرگی که توانسته اند با این ادعا و فریب مردم خرافه پرست، سیطره طولانی بر کشوری داشته باشند. با تاسف مضاعف، در کشور شیعه ایران نشانه‌های ظهور از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بخش‌های اعتقادی مردم است که باعث ایجاد زمینه مناسب ورود خرافات شده و طمع شیادان را برای ساخت روایات و داستانهای متنوع، جعل، تحریف و اشاعه خرافات چندین برابر کرده است.

نکته مهم در تمام مقالات، سخنرانیها و معرکه گیریها، توصیه شدید به اطاعت از فرامین ولایت فقیه است و صراحتا عنوان میشود “تنها کسانی نجات یافته اند که از فرامین مقام معظم رهبری پیروی کنند، مراقب باشید گمراه نشوید که هرگونه زاویه با رهبر به سقوط خواهد انجامید!”

البته در کنار شرح مضحک احادیث ساختگی مقالات، وجود آگهی های تبلیغاتی-تجاری برای رونق تجارتهای دیگر در کنار تجارت دین نیز قابل توجه است، از جمله، ” شهر قم بعد از ظهور گران ترین زمین و ملک را خواهد داشت!”

افزایش چشمگیر روایات و داستانهای مرتبط به ظهور امام زمان خصوصا در دهه اخیرتوسط حکومت ایران نه تنها بدون هدف نبوده بلکه زنگ خطریست برای جهان. تمام روایات و احادیث، ساختگی و براساس روند زمانی حوادث منطقه خاورمیانه جهت فریب و سرگرم کردن مردم بوده و در همه موارد استکبار جهانی, غرب، امریکا، صهیونیست و منافقین بعنوان اخلال کنندگان در ظهور معرفی شده اند. برای مثال، علی سعیدی نماینده فقیه در سپاه، برای توجیه آوارگی میلیونها نفر و قتل عام صدها هزار زن و کودک بیگناه سوری و حمایت از جنایتکاری چون اسد، با  اعلام  اینکه علی خامنه‌ای «زمینه‌ساز» ظهور و سپاه قدس «ابزار» ظهور، است  از مردم دعوت کرد با رفتن به سوریه و حمایت از اسد به «ظهور» کمک نمایند: “خداوند اراده کرده جهان را به قدوم حضرت مهدی منور فرماید و زمینه ظهور آن حضرت را فراهم کند، اما قدرت‌های استکباری در صددند جلوی اراده ذات باریتعالی را بگیرند”. این سخنان، به بیان دیگر بمعنای ضعف قدرت مطلق و اراده لایزال خالق هستی ست، یعنی برخلاف آیات قران، چنانچه خداوند بارها میفرماید وقتی ما اراده چیزی کنیم و بگوییم موجود باش همان لحظه خواهد بود واذا اراد شیا ان یقول له کن فیکون”.

طبق رسوم متداول در اینگونه سخنرانیها ومراسمها، عده ای با گریه، شیون، فریاد، غش و ضعف سعی در بالا بردن درجه خلوص و معنویت جلسه مینمایند. شاید مردم ایران نمیدانند که حلقه های اصلی اطراف همه مداحان و منبریها، معرکه گیرانی آموزش دیده متشکل از افرادی شناخته شده هستند که با توجه به میزان و شدت بروز احساسات و حرکات غیر عادی، حقوق دریافت میکنند. ولی مردم میدانند که براساس روایت مستند از توقیع امام زمان به علی محمد سمری چنین آمده است: بزودی از شیعیان من کسانی خواهند آمد که ادعای دیدن مرا میکنند، اگاه باشید هر کس قبل از خروج سفیانی و صیحه اسمانی ادعا کند که مرا دیده است، شیاد، دروغگو و افترا زننده است.

هدف از این نوشتار، آگاه کردن مردم و سران کشورها به فاجعه ایست که حکومت ایران در حال اجرای آنست، یعنی شبیه سازی ظهور امام زمان و ایجاد جنک و آشوب در دنیا، چرا که حیات این نظام به جنگ و بی ثباتی است و این جنگ تنها و آخرین حربه برای نجات خود و سایر جنایتکارانی چون اسد میباشد. اجرای ظهور امام زمان بعنوان یک پروژه مهم امنیتی از قسمتهای مختلفی تشکیل یافته است. با بررسی دقیقتر حوادثی که در طول سالهای گذشته توسط این حکومت در منطقه خاورمیانه لیجاد شده میتوان به ظرافت چیدمان قطعات پازل توسط مجریان این پروژه پی برد.

قطعه اول پازل: اولین مرحله این پروژه بشکل رسمی حدود ۱۰ سال پیش رقم خورد و آن، نوید ظهور امام زمان در آینده بسیار نزدیک از طرف فقیهان منسوب حکومتی بود، که شاخص ترین آنها یکی از فقیهان اصلی حلقه قدرت بنام آیت ا.. ناصری، در یک پیام صوتی از ملاقات شخصی با چند واسطه براساس نقل قول فردی از آیت ا..بهجت صحبت نمود. بر اساس این داستان، پاسخ صریح امام زمان در جواب سوال نامبرده از زمان ظهور چنین بوده که “ظهور من بسیار نزدیک است”. و در سوال دوم مبنی براینکه آیا من هم در این سن ظهور شما را درک میکنم، پاسخ شنیده “انشاء الله“. نکته اینکه در آن زملن آیت ا… بهجت در قید حیات بوده ولی علی رغم سوالات مکرر، دفتر ایشان در این مورد هیچگونه اظهار نظری نکرده و خبر ملاقات را تایید ننمود. براساس سابقه اینگونه خبرها و روایات ساختگی، هیچکدام از واسطه های ملاقات معرفی نشد. لازم است اضافه نمود که مردم اصفهان هنوز صدمات غیرقابل جبران مالی، روحی و جانی ناشی از ورشکستگی ظاهری صندقهای قرض الحسنه زنجیره ای افتتاح شده توسط فرزندان و منسوبین به آیت ا… ناصری و چند تن از دیگر فقیهان حکومتی و سرداران سپاه در دهه هشتاد را فراموش نکرده اند. صندوقهایی باسم خدا و پیامبر و اهل بیت (طه، محمد رسول الله، …) که پس از جمع آوری تمام سرمایه و زندگی مردم، بشکل ناگهانی در مدت چند ماه با  اعلام ورشکستگی تعطیل و همه چیز به حساب فقیهان، سرداران و منسوبین آنها واریز شد، البته بنا بر سنت ۳۸ ساله، همه برای اهل بیت عصمت و طهارت!

در این مقوله، تبلیغات شدید حکومت مبنی بر نزدیک بودن ظهور توسط واعظان، مداحان وکارشناسان مهدویت با تولید روایات و احادیث جدید از طرف معصوم، بشکل وسیعی ادامه یافت، بالاخص در زمان افزایش خطر سقوط اسد در سوریه. برای نمونه علی رضا پناهیان، عضو قرارگاه عمار، چنین میگوید: “دلایل ظهور دارند ما را محاصره می‌کنند. علائم دارند خودشان را نشان می‌دهند، علائم بسیار آشکار هستند. اشارات و تصریحات و روایات فراوانی در این باره وجود دارد. اگر این همه آمادگی که در منطقه بوجود آمده دلیل بر نزدیکی ظهور نیست، حداقل باید در روایات ذکر می‌شد که یک بار همه‌ی علائم ظهور تا حدی خودشان را نشان می‌دهند ولی ظهور رخ نخواهد داد؛ کما اینکه درباره سفیانی چنین روایتی وجود دارد که سفیانی اول و سفیانی دوم داریم.” شاید عاملیت نامبرده به تجدید فراشهای مکرر باعث اعتقاد به سفیانیهای مکرر شده باشد، چرا که در احادیث قدیمی فقط از یک سفیانی نام برده شده است.

قطعه دوم پازل: براساس روایات، سربازان امام زمان ۳۱۳ نفر و از ملیتهای مختلف میباشند. براین اساس، پروژه ای بنام “طرح شناسایی سیدها در دنیا” با بودجه نامحدود (مشابه همه پروژه های مذهبی این ۳۸ سال) از چندین سال پیش شروع و گروههایی از حوزه های علمیه، نیروهای امنیتی  و سپاه به کشورهای مختلف اعزام شدند. براساس شواهد، ظاهرا محصولات این پروژه در حال عرضه به بازار است و هر کسیکه گذری به مساجد شیعه و سنی در کشورهای دیگر داشته باشد، بعضا افرادی از ملیتهای های مختلف مشاهده میکند ملبس به ردای سیدها، عمامه سیاه، گاها دستار و شال سبز، ولی اکترا با کت وشلوار و کروات!. نگارنده این نوشتار با دو نفر از این سیدهای تولیدی جدید قرن ۲۱ که ظاهرا قرار است بعنوان سربازان اصلی و خواص امام زمان معرفی شوند صحبت کرده است. یکی سفید پوست با شکل و شمایل کامل امریکایی، چشمان آبی، اهل تگزاس و متولد در خانواده ای مسیحی که از قرنها پیش نه با کشورهای دیگر از جمله کشورهای مسلمان ارتباط نسبی و سببی داشته اند و نه از زادگاه خود خارج شده اند، وادعا نمود که لقب سید همراه با شجره نامه ای باو اعطا شده و باو گفته شده از فرزندان امام حسن میباشد! با توجه باینکه نامبرده به روش اهل سنت و در مسجد آنها عبادت میکرد، لبخند ایشان درپاسخ باین سوال که سید فقط در مذهب شیعه بوده و اهل سنت اعتقادی به آن ندارند، بسیار معنادار بود.

نفر دوم، سیاه پوستی اهل کنیا، که خداپرستی به تازگی (ظاهرا چند سال قبل) از خانواده او شروع شده و فقط باو کفته شده بود  که از فرزندان یکی از معصومین .است!

 وجه مشترک این دو، حمایت ضمنی آنها از حکومت ایران و نقل قولهای متعدد از بنیانگذاران آن بود، چرا که با اعطای این لقب، خزائن نعمت و ثروت بشکل ناگهانی بر آنها گشوده و مورد احترام خاص ایرانیان بودند.

مردمی که انسانیت و حقوق همنوع را فراموش و برای کسب ثواب به چند تکه پارچه سیاه و سفید، و تکه پاره های آهن و نقره و طلا توسل کنند، سرنوشتی بسیار اسفناک خواهند داشت. اینجاست که راه برای شیادی هموار است و عمامه سیاه سیک هندی بجای سید تداعی میشود.. لازم است اضافه شود که احترام خاص علویان در بین مردم باعث قتل عام آنها توسط  شاه عباس صفوی، و تقسیم شجره نامه های علویان بین منسوبین و فداییان شاه  شده است.

قطعه سوم پازل: از دیگر علام ظهور در روایات، شورش یمانی از یمن است. برای شبیه سازی این داستان، حکومت ایران با تجهیز و پشتیبانی از قبیله ای بنام الحوثی، سعی در القای یمانی بودن  آنها برای مردم ظاهر بین و خرافه پرست نمود. در راستای فریب مردم، در مصاحبه های انجام شده خبرگذاریهای مختلف از جمله  فارس و رجانیوز با رییس این گروه که همچون سایر سران گروههای تروریستی در ایران تغذیه و محافظت میشود سعی شده با مطرح کردن سوالاتی ارتباط حوثیها با یمانی و ظهور امام زمان به مردم القا شود. برای مثال در مصاحبه رجانیوز از عبدالملک الحوثی مستقیما سوال میشود “آیا شما همان یمانی زمان ظهور اقا هستید!” و نامبرده بشکل مزورانه ای فقط لبخند میزند! در منطق اینان، لبخند و عدم پاسخ صریح یعنی افزایش خلوص فرد! جالب، همپیمانی این گروه تروریستی با شخص جنایتکاری همچون علی عبدالله صالح، رئیس جمهور مستبد و مخلوع یمن است که سالها در حال قتل عام و شکنجه مردم یمن و بالاخص قبیله حوثی ها بوده است، ولی مطمینا در این ظهور از سربازان خاص آقا خواهد بود!

براساس روایات ساخته شده در این مقوله، شخصی بنام علامه کورانی میگوید که “یمانی، از یاران خاصّ امام (ع) و اطاعتش واجب است. او شش ماه قبل از ظهور، قیام می کند: «إذا ظهر الیمانی وجب على کلّ مؤمنٍ طاعته، فمن التوى علیه فهو إلى النار لأنّه یدعوا الى الحقّ و یدعوا إلی صاحبکم؛ هنگامی که یمانی آشکار شود، اطاعت از او بر هر فرد مؤمنی واجب است، پس هر که از او سر باز زند، به سوی آتش (دوزخ) است”. ولی در مصاحبه ای در سایت ابنا، یک روحانی محقق اسلامی بنام محمد شهبازیان با تاکید ضعف سند برای احادیث مینویسد: “از مجموعه گزارش و روایاتی که در شیعه و سنی نسبت به یمانی داریم ۱۸ روایت است. همه این ۱۸ روایت ضعف سند دارند؛ یعنی نمی توانیم واقعاً آنها را روایت معتبر بنامیم و بگوییم این روایت جزء روایت های معتبر ماست. روایات یمانی گویا نیست و اهل بیت(ع) در شناخت یمانی به ما معیاری نداده اند که مشخصات یمانی چیست و ما باید از او تبعیت کنیم. ما امروز چنین دلیلی نداریم و خداوند هم تکلیف بمالایطاق نمی کند. روایت معتبری در اینکه من وظیفه ای در شناخت یمانی دارم، وجود ندارد. به عبارت دیگر موظف به شناختن و تبعیت از او نیستم. به اعتقاد من نشانه های ظهور نقشی در شناخت حجت الهی ندارند. خودمان را درگیر نشانه های ظهور نکنیم چون اولاً باید بدانیم جایگاه و اعتبار نشانه های ظهور چه میزان است؟ ثانیاً این روایات آنقدر گنگ و مبهم اند که قابلیت تطبیق ندارند. به همین خاطر حضرت علی(ع) هم کُد می دهند که «اعرف الحق ثم تعرف اهله» اول معیار های حق را بشناس بعد معیارهای آن را مصداق یابی کن. ما امروزه در جامعه خود به یکسری روایات مبهم چنگ می زنیم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و به دنبال سفیانی، دجال و یمانی می گردیم تا امام زمان(عج) را بشناسیم در حالی که نباید اینگونه باشد.

قطعه چهارم پازل: قیام سید خراسانی  و شعیب بن صالح از دیگر علایم ظهور عنوان شده است. دقیقا چند هفته پیش یکی از افراد بسیار نزدیک به بیت خامنه ای، بنام سید مجید رحمتی در وبسایت اسلامیک ورلد،  از رییسی بعنوان سید خراسانی نام برده و زمان ظهور آنرا انتخابات ۱۹۹۶ اعلام کرد! لازم نمیبینم به اعمال و جنایات این سید خراسانی اشاره کنم که اظهر من الشمس است. معاون بازنشسته سازمان زندانها (اکبری) بهترین راوی برای شرح علایق خاص و اختلاسهای کلان این حامی امام زمان میباشد.

در این مقوله، در زمان دولتی که قرار بود زمینه ساز ظهور امام زمان باشد، بسیاری از وبسایتها خامنه ای را سید خراسانی و احمدی نژاد را شعیب نامیدند و طبق معمول با ساختن احادیث و روایاتی دقیقا بر اساس شکل و قیافه افراد و بیان ازطرف معصوم، دلایل خود را چنین نوشتند که سید خراسانی (خامنه‌ای) «تبار حسنی داشتن» «خراسانی بودن»، «جراحت دست راست»، «داشتن لشکر مجهز» و «صبیح‌الوجه بودن» و برای شعیب (احمدی نژاد) جوانی گندم گون، لاغر،  متوسط القامه، با محاسنی کم، صاحب بصیرت، دارای یقین و اراده‌ای خلل‌ناپذیر و از اهالی ری یا اطراف تهران.»! همانگونه که بیان شد. طبق معمول در اینگونه شیادیها، برای افزایش درجه معنویت حدیث و نشان دادن تقوی و خلوص نایب و سربازان ساختگی امام زمان راویان و ذی نفعان سکوت نموده و در پاسخ سوالات فقط لبخند میزنند.

سابقه موضوع سید خراسانی بودن خامنه ای اولین بار بطور رسمی در سال ۱۳۸۴ توسط فردی به نام حسین سجادی در کتابی به نام «دهه هشتاد، دهه ظهور انشاءالله» و چندی بعد نیز‌ در لبنان توسط  فردی به نام شادی فقیه در کتابی به نام «احمدی‌نژاد و انقلاب جهانی پیش رو»‌‌ مطرح شد.

واقعیت این است که این حکومت در کنار ولایت فقیه و دولت امام زمانی احمدی‌نژاد سعی در ساختن حوادث مربوطه در زمینه‌سازی ظهور ‌‌نمود و با طوطئه و فتنه باعث پیدایش بحران‌های خورمیانه شد و برخی مقامات حکومت نیزبا تبلیغات فراوان تلاش کردند این بحران‌ها را از علایم ظهور معرفی کنند. طبق عرف شایع ۳۸ ساله در ارائه آمارهای دروغین، سایت نهال نیوز به نقل از یک طلبه به نام محسن آشتیانی ادعا کرد ۹۴” هزار صفحه اینترنتی فارسی زبان و هزاران صفحه اینترنتی انگلیسی و عربی زبان «فهم مشترکی» از سید خراسانی بودن علی خامنه‌ای و شعیب‌ ابن صالح بودن محمود احمدی نژاد دارند.”

قطعه پنجم پازل: از دیگر علایم ظهور آشوب در شام و ظهور سفیانی معرفی شده است. با آشکار شدن نشانه های نابودی و سقوط رژیم جنایتکار اسد، رژیم ایران مجددا جهت فریب عوام برای اعزام نیرو به سوریه با تبلیغات شدید موضوع سفیانی و آشوب سوریه را مطرح و جزء علایم ظهور خواند. با جدا شدن ژنرال طلاس از رژیم اسد و حمایت از جوانه انقلاب مردم مظلوم سوریه، مغز متفکر شیادی رژیم شروع به ساختن احادیث و روایات سفیانی بر اساس دشمنان اسد نمود. در این زمینه، رجانیوز با انتشار مقاله ای و بنا بر عرف شایع، براساس روایتی از معصوم دقیقا شکل و قیافه طلاس را معرفی و حتی در پایان مقاله اعلام کرد که تنها شخصی که تمام معیارها ی این حدیث معتبر را دارد فقط ژنرال طلاس است! رجانیوز مینویسد: “در کتاب الغیبه شیخ طوسی از معصوم نقل شده است که سفیانی سر بزرگ سرخ رو بور و زاق است، سفیانی قبل از خروج از وادی یابس (منطقه درعا در سوریه) ابتدا به روم (غرب) رفته و با حمایت رومی ها (دنیای غرب)، وارد منطقه شام و سوریه خواهد شد. و هدفش علاوه بر تسلط بر منطقه شام و غلبه بر ابقع و اصهب (رقبای داخلی وی در منطقه سوریه، این دو اسم رمز می باشند)، جلوگیری و ممانعت از نفوذ نیروهای خراسانی ایرانی زمینه ساز ظهور در راه آزادسازی قدس، می باشد. روایات دیگری نیز ذکر شده است که نشانگر همپیمانی و حمایت غربی ها از سفیانی می باشد. سفیانى بعد از خسف بیداء و شکست در عراق، از دمشق به منطقه رمله در کشور فلسطین، پناه مى برد. البته قبل از این اتفاقات، هم پیمانان رومی (غربی ها) سفیانی در هنگامه ظهور، در منطقه رمله در کشور فلسطین، نیروی نظامی، پیاده کرده اند. آشکار است که سفیانی بعنوان خط مقدم دفاع از یهودیان و رومى‌ها (غربیها) وارد پیکار با حضرت مهدى علیه السلام مى‌شود. زیرا روایات از شکست یهودیان که با شکست سفیانى ایجاد خواهد شد، سخن گفته‌اند”. و در پایان اضافه میکند که “چنین مشخصاتی با ژنرال طلاس وزیر دفاع حافظ اسد که هم اکنون زنده است و یا فرزندش ژنرال مصطفی طلاس وزیر دفاع پیشین سوریه که هم اکنون رهبر ارتش آزاد سوریه است مطابقت دارد که با کمک غربیها، عرب ها، ترکیه و اسراییل در حال تجهیز شدن کامل است.”

پس از مدتی و با اطمینان از رفع خطر طلاس بعنوان جانشینی اسد، سفیانی بودن او نیز کمرنگتر شد، ولی برای خالی نبودن عریضه و ادامه سرگرمی و فریب مردم با انتشار مقالات متعددی سعی در معرفی افراد دیگری بعنوان سفیانی نموده و حتی بر اساس روایت بسیار جدید از معصوم به سفیانی اول و سفیانی دوم اشاره نمودند. لازم بذکر است که در سالهای آرامش در سوریه از اشخاصی همچون ملک فهد، شاه اردن و سایر رهبران و پادشاهان کشورهای همجوار اسلامی بعنوان سفیانی نام برده شده بود.

نکته اینجاست که در یک مقاله بطور ضعیف و ضمنی از داعش بعنوان سفیانی نام برده شد ولی بلافاصله نویسنده، خود قاطعانه و با استناد به روایات معصوم این ادعا را رد کرده  و اضافه نمود: “داعش، از نشانه های خروج سفیانی است، و نه خود آن”. و در جای دیگر میگوید: “می توان به سفیانی به عنوان نماد تفکر حاکم و جریان مخالف شیعه نگریست، و یا در عین حال اینکه سفیانی در گستره جهان اسلام، یک تفکر ضد شیعی قلمداد میشود، هیچ استبعادی ندارد که رهبر این جریان، شخصی واحد و از خاندان ابوسفیان باشد. روایات اسلامی، نشان مى‌دهند که سفیانى از حمایت رومی ها (غربی ها) برخوردار است”. این بدین معناست که بجز شیعه معتقد به ولایت مطلقه فقیه خامنه ای، سایر فرمانده هان و رهبران کشورهای دیگرسفیانی بوده و محکوم به فنا. در همین زمینه، محمدعلی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز نیز ظهور گروه داعش را یکی از «نشانه‌های ظهور» نامید و عنوان کرد «حضور داعش و پیروان بنی‌امیه در عراق و ایجاد آشوب و فتنه در این کشور از نشانه‌های ظهور و خروج سفیانی است.»

نکته اینجاست که شواهد قاطع بیانگر این حقیقت تلخ است که همچون سایر گروههای تروریستی، هسته مرکزی داعش نیز توسط حکومت ایران ایجاد شده است. داعش بهترین و مهمترین مدافع برای جنایتکاری چون اسد است. چرا که از علل مهمی که رژیم ایران تولنسته دنیا و سران کشورهای غربی را با فریب برای ادامه حکومت اسد متقاعد سازد، جنایات داعش است که بسیار شنیع تر، وحشتناکتر و وحشیانه تر از جنایات اسد بوده و مشمول مسلمان و غیر مسلمان بالاخص مسیحیان! به بیان دیگر، دنیا را از جانشینی جنایتکارتر از اسد میترسانند. نکته اینجاست که اکثر عملیاتهای تروریستی داعش  زمانی بوده است که به نحوی منافع رژیم ایران یا اسد تهدید شده است، برای مثال همزمان با کنفرانسهای قدرتهای جهانی برای انتخاب جانشینی اسد، کنفرانسهای مساله هسته ای ایران، یا کنفرانسهای مخالفین واقعی رژیم در خارج از کشور. نکته مهم دیگر اینکه، یکی از مهمترین و تروتمندترین شهرهای نفت خیزعراق، همجوار با مرز سوریه، براحتی، بدون مقاومت و شلیک حتی یک گلوله در اختیار داعش قرار داده شد. وظیفه مهم دیگر داعش، جذب جهادیان متعصب از قفقاز و کشورهای شوروی سابق و دفع خطر بالقوه آنها از حکومت روسیه میباشد. همچنین، داعش بهترین گزینه برای قتل عام قبیله ها و افراد مهمی است که ارتش عراق یا سوریه بعلت “اتهام جنایت جنگی” قادر بانجام آن نیست، به بیان حکومت ایران، دفع شر با شر! باعث تاسف است که مسلمانان ، سنی و شیعه، بدون تفکر و بعلت خرافه پرستی و پیروی کورکورانه از عده ای شیاد جنایتکار باسم رهبر مذهبی، همیشه در فقر و جنگ زندگی میکنند، یعنی سرنوشت رقت بار ۱۴ قرن فقر، قحطی، بیماری و کشتار اروپا در قرون وسطی (رجوع به مقاله ولایت فقیه قرن ۲۱ تجربه ای تلخ تر از ولایت پاپ در قرون وسطی). رهبرانی که خود و بستگانشان در رفاه و اسایش در اروپا و امریکا به عیش و نوش مشغولند.  متاسفانه کشورهای غربی بارها هزینه اعتماد به چنین حکومتهای تروریستی را پرداخت کرده ولی درس نیاموخته و هنوز متنبه نشده اند. شاید بتوان کشور انگلستان را از این مقوله استثنا نمود چرا که شواهد نشان میدهد که شاخصترین جنایتکاران و مبلغین خرافات همه از دانش آموختگان دانشگاههای بریتانیا میباشند (اکثریت سران حکومت ایران، اسد و همسرش)

قطعه ششم پازل، تغییر زمانبندی در ایجاد حوادث و روش مبارزه. چرا که امکان شبیه سازی ظهور و چیدملن تمام قطعات پازل بر اساس زمان بندی روایات قدیمی وجود ندارد. در روایات قدیمی و در شمار نشانه‌هاى قطعى ظهور چنین آمده است که “خروج سفیانى و شخصیت یمنى و سید خراسانى در یک سال، یک ماه و یک روز خواهد بود و درست بسان دانه‌هاى تسبیح، یکى پس از دیگرى خواهد آمد”. ولی در روایات جدید که همه از معصوم نقل قول میشود زمان ظهور به ماههای رجب، رمضان و گاهی محرم، در روایتی سال زوج قمری و در دیگری سال فرد، سفیانی اول و دوم، غیبت صغرای اول و دوم و همچنین فاصله زمانی نا مشخص بین تمام مراحل ظهور عنوان شده است. این بدین معناست که زمان خاصی برای اجرای مراحل طراحی شده شبیه سازی ظهوروجود ندارد، به بیان دیگر هر موقع که حکومت احساس خطر کند برای نجات از نابودی خود، مرحل مختلف ظهور بنا به مصلحت زمانی اتفاق خواهد افتاد.

نکته بسیارمهم دیگر، روش مبارزه امام زمان است که در روایات قدیمی صراحتا اشاره بر بلااستفاده شدن تمام تجهیزات مدرن نظامی روز و مبارزه بروشهای قدیمی است. ولی از چندین سال پیش در سخنرانیها و مقالات از روایات جدیدی پرده برداری شده است که نشان از مبارزه با مجهزترین سلاحها و تجهیزات جنگی روز است. در این مقوله برخی از مقامات مذهبی و لشگری و برخی مراجع همچون مکار شیرازی (قدس انلاین مرداد ۱۳۹۵) به موضوع بسیار خطرناک یعنی جنگ با جدیدترین سلاحهای لیزری و اتمی اشاره کرده اند. این  نکته بمعنای فاجعه جهانی است که مطمئنا بدون همکاری کشورهای دیگری چون کره شمالی میسر نخواهد شد. همکاری دیکتاتوری که هیچ اعتقادی به خدا ندارد با جنایتکارانی که سالها براحتی مردم و جوانان کشور را به بهانه های واهی عدم اعتقاد و محارب با خدا، و حتی خداباوران غییر معتقد به ولایت فقیه را نیز شکنجه و اعدام کرده اند، بسیار مشمئز کننده و خطرناک است.

نتیجه:

قاطعانه میتوان گفت که مهمترین و اولین هدف این رژیم از تبلیغات شدید در جهت ظهور امام زمان در آینده نزدیک و ساختن روایات متنوع مبنی بر احتمال ظهور در ماهای مختلف، و وجود سفیانی های متعدد، وجود غیبت صغرای دوم (سلسله مقالات مهدویت، سایت رجا نیوز)، فقط دفاع از نابودی و سقوط خود و جنایتکارانی چون اسد است. به بیان دیگر، هر زملان که احساس کنند در حال نابودی هستند بلافاصله با شبیه سازی و اعلان یکی از مراحل ظهور امام زمان، اولا نه تنها به راحتترین و سریعترین روش قیام مردم، خودبخود مهار میشود بلکه مردم فوج فوج برای یاری امام زمان، به هر جبهه و طریقی  که اینان حکم کنند هدایت میشوند. نکته ای که نمیتوان خطر گروه عظیمی از مهاجرین کشورهای دیگر در امریکا و اروپا که بعلت کمکهای مالی این حکومت ظاهرا مسلمان و شیعه شده، و در همه مساجد شیعه و سنی ساخته شده توسط رژیم ایران برای هرگونه فعالیت تروریستی آماده اند چشم پوشی نمود.

مطمئنا اعلام ظهور، باعث ایجاد ترس و وحشتی در دشمنان خارجی در جهت اجتناب از جنگ و رویارویی مستقیم میشود که برای حکومت بسیار با ارزش است.

از دیگر اهداف دیگر میتوان به توجیه سیاستهای شکست خررده خارجی و داخلی حکومت اشاره کرد، عملکردی که بجز هزینه های سنگین، جنگ و خونریزی، فقر و بیچارگی، بیکاری و اعتیاد، بیماری و خودکشی روزافزون چیزی برای مردم نداشته است.

منحرف کردن عوام خرافه پرست از توجه به فقر، بدبختی و مشکلات و تشویق آنها به تحمل رنج از دیگر اهداف مزورانه این پروژه میباشد که مطمینا این سختیها، غم و بدبختیهای مردم با خبر «بشارت منجی» قابل تحمل‌ترمیشود. دراین مورد، علی سعیدی٬ نماینده فقیه در سپاه با استناد به برخی روایات خود ساخته صراحتا اعلام کرد «مردم برای آماده سازی ظهور باید خود را برای رنج بیشتر آماده کنند.»

در تمام سخنرنیها و معرکه گیریها، تاکید بر بصیرت شده و از مردم خواسته شده بصیر شوند و بصیر کسیست که بدون چون و چرا تابع ولایت فقیه و خرافات باشد تا این شیادان بدون هیچ دغدغه ای به فساد و دزدی و اختلاس و جنایات و ترویج خرافات ادامه دهند. برای مثال مهره اصلی اختلاس و بزرگترین زمین خوار شیراز، یکی از فقیهان حکومتی بنام محی‌الدین حائری شیرازی، عنوان نموده که ، «مردم اگر حالا پالایش نشوند و در دوره حضرت مهدی پالایش بشوند که دیگر فایده ندارد. اگر آدم‌های بی‌بصیرت بیایند جزو جنود امام زمان بشوند و یک طرحی مطرح شود و از سوی این افراد بی‌بصیرت باور نشود، آیا همین‌ها روی امام زمان(عج) شمشیر نمی‌‌کشند؟ باید این مسائل پیش‌بینی شود و آن چیزهایی که ممکن است در عصر ظهور اتفاق بیفتد باید قبلاً خودش را نشان دهد. مردم باید بصیر شوند.»

بدست آوردن قلوب و حمایت عوام از دیگر اهداف پنهان است.، بطوریکه خامنه‌ای اولین فردی است که از چنین سخنرانیها و برنامه هایی رضایت داشته و بدین روش و تبلیغات، خود و حکومتش را با هاله‌ای معنوی و مقدس به دنیا نشان داده و بدینسان در دل مردم نفوذ و حمایت‌ آنها را بدست میاورد.

متاسفانه باید تاکید نمود که با تقویت چنین اندیشه‌هایی در میان عوام، هرگونه جنایت، فساد، اختلاس و تغییر و تحولات سیاسی قابل توجیه میشود.

ولی واقعیت اینستکه، موجودی که قرار است با فریب و شیادی، سحر و جادو، دروغ و نفاق، دزدی و اختلاس، تجاوز و فساد، قتل و جنایت، و سایر اعمال و صفات شیطانی ظهور کند نه منجی عالم و حجت خدا بلکه شیطان زمان است. چرا که نماینده و حجت حق، خود الگوی اخلاق و پندار و کردار نیک و ناهی از این منکرات است. در افسانه ها اساطیری چنین است که جنگ اخرالزمان، جنگ بین خدا و شیطان است، یکطرف راستی، درستی، نیکی، و در نقطه مقابل شیادی، جنایت، نفاق و دروغ. و در کتب اسمانی آمده است که اراده خدا بر آن است که جهنم را از منافقان، ساحران،  شیادان، دروغگویان، دزدان، فاسدان و جنایتکاران پر نماید، که متاسفانه حقیقت این است که جمع این صفات و اعمال شیطانی بشکل شایع در اکثر رهبران باصطلاح مذهبی قابل رؤیت است، و این نه فقط در عصر جدید بلکه با خلقت انسان آمیخته و پدیدار گشته است، چه بسا حافظ علیه الرحمه چنین می سراید:

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر میکنند

چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند

مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس

توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند

گوییا باور نمیدارند روز داوری

کاین همه قلب و دغل در کار داور میکنند

 

دکتر حمیدرضا قضاوی

واشنگتن دی سی امریکا   

  سوم اردیبهشت ۱۳۹۶

April/23/2017


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

۳ نظر

  1. عالی‌ بود، راه سرنگونی این رژیم چیست؟ اینها استاد شیّادی هستند و مردم هم زود فریب میخورند

  2. جناب قضاوی اولا امام حسن عسکری اولاد ذکوری نداشت. ثانیا حضرت محمد میگوید منهم آدمی مثل شما هستم. پس معجزات نخواهید. چطور فردی ۱۴۰۰ سال در چاه زندگی میکند. ثالثا عمر دیانت اسلام یک روز که برابر ۱۰۰۰ سال است +۲۶۰ سال از ابتدا اسلام تا فوت امام عسکری =۱۲۶۰ سال. این دقیقا با رجعت ثانی مسیح مطابق است و موعود ابناء خلیل نیز میباشد.

  3. مطلب بسیار خوب و افشاگر این رژیم شیّاد جنایتکار