قیمت آپارتمان‌های کوچک در تهران

دوشنبه, 2ام بهمن, 1391
اندازه قلم متن

maskan02

با وجود کاهش شدید قدرت خرید مردم، بعلت بحران بی سابقه اقتصادی در ایران و نیز بی ارزش شدن پول ملی، تحریم ها و بالا رفتن نرخ ارز که همه اینها در اثر نادانی جمهوری اسلامی بوجود آمده است، تورم و گرانی در همه زمینه ها از جمله مسکن همچنان بطور فزاینده ای به پیش میرود. برای نمونه یک واحد آپارتمان‌ به مساحت ۴۵ متر در پونک، ۲۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

به گزارش آفتاب، این روزها بازار مسکن با شرایط عجیبی روبرو شده است و باوجودی که قدرت خرید مردم به شدت کاهش پیدا کرده اما بازهم بازار در مقابل کاهش قیمت و شکستن قیمتها مقاومت می کند در حالی که بازار مناسبی برای فروش واحدهای گران وجود ندارد.

از سویی خریداران هم با نگرانی به بازار مسکن نگاه می کنند و نسبت به آینده قیمتها در این بازار نگرانند و با مراجعه به بنگاه‌های املاک سعی دارند تا آپارتمانی با قیمت مناسب را خریداری کنند که همین امر التهاب بازار مسکن را بیشتر می کند.

در این میان، برخی از انبوه سازان که واحدهای زیادی را در این مدت ساخته اند هم اقدام به فروش نمی کنند و واحدهای خود را خالی نگه داشته اند تا با توجه به وضعیت بازار به فروش برسانند که این موضوع هم یکی از دلایل نوسان در بازار مسکن است.

یکی از مشاوران املاک در این خصوص به مهر گفت: بی اعتمادی میان خریدار و فروشنده و نگرانی نسبت به آینده قیمتها از جمله مواردی است که نوسان اخیر را در بازار به وجود آورده است.

به گفته این فعال بازار مسکن، نوسانات اقتصادی تاثیر زیادی را در این بخش می گذارد و موانع سرمایه گذاری در دیگر بخشهای اقتصادی موجب هجوم دلالان و سرمایه گذاران به این بخش می شود و همین موضوع موجب نوسان قیمت ها در بازار شده است.

قیمت واحدهای زیر ۵۰ متر در تهران

براساس گزارش میدانی خبرنگار مهر، یک دستگاه آپارتمان به مساحت ۴۵ متر در خیابان قزوین، یک خوابه، طبقه ۴، ۸۵ میلیون تومان به فروش می رسد و واحدی دیگر به مساحت ۴۵ متر در پونک، ۲۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

آپارتمان ۴۳ متری در خواجه نظام یک خوابه و طبقه اول به نرخ ۱۰۸ میلیون تومان به فروش می رسد و واحدی ۴۴ متری در خیابان قصرالدشت بوستان، طبقه سوم با ۲۰ میلیون تومان رهن و ۲۰ میلیون تومان وام به فروش می رسد.

واحدی ۴۵ متری در خیابان اسکندری طبقه سوم تکواحدی و با عمر ۱۲ ساله ۱۰۳ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و یک دستگاه آپارتمان به مساحت ۵۰ متر با پارکینگ و انباری در خیابان اشرفی اصفهانی متری ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

به گزارش مهر، یک واحد ۴۷ متری نوساز در تهران نو، یونسیان، طبقه ۵ و بدون پارکینگ، متری ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است و واحدی ۴۶ متری در کارگر چهارراه لشگر با ۳ متر انباری به قیمت ۱۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد، همچنین قیمت یک آپارتمان به مساحت ۵۳ متر در یوسف آباد زیر همکف و بازسازی شده ۱۷۵ میلیون تومان تعیین شده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.