به بهانه اصلاح قیمت خودرو؛ احمدی‌نژاد به دنبال تصرف خودروسازی هاست

دوشنبه, 7ام اسفند, 1391
اندازه قلم متن

khodro

میزان: پس از سخنان روز گذشته «محمود احمدی‌نژاد»، تیم مرتبط با «اسفندیار رحیم مشایی» که در این ایام از هیات مدیره سایپا و ده‌ها شرکت وابسته و زیر مجموعه آن حذف شده بودند، به بهانه قیمت گذاری‌های جدید خودرو ضد حمله‌ای برای بازپس گیری مناصب و مشاغل خود تدارک دیده‌اند.

در پی کنفرانس مطبوعاتی رئیس دولت که در آن حملات نسبتاً شدیدی را به خودروسازان و نحوه قیمت گذاری جدید خودروهای تولید داخل مطرح کرده بود از روز گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر مدیران عامل دو خودرو ساز اصلی کشور و علی الخصوص سایپا به گوش می‌رسد.

به گزارش «میزان خبر»، سایپا که در ماه‌های اخیر پس از خروج «پوستین دوز» از مدیریت آن به مرور در حال تغییر تیم مدیریتی خود بود و به تازگی موفق به ترمیم هیات مدیره شده بود و از یک هفته پیش مدیرعامل کنونی به عضویت هیات مدیره هم در آمد.

اما پس از سخنان دیروز احمدی‌نژاد به نظر می‌رسد تیم مرتبط با مشایی که در این ایام از هیات مدیره سایپا و ده‌ها شرکت وابسته و زیر مجموعه آن حذف شده بودند، به بهانه قیمت گذاری‌های جدید خودرو ضد حمله‌ای برای بازپس گیری مناصب و مشاغل خود تدارک دیده‌اند.

نظیر این حرکت در ایران خودرو نیز با شتاب کمتری در حال اجراست و در آن شرکت نیز تیم مشایی و احمدی‌نژاد می‌کوشند به بهانه حفظ حقوق مشتریان تغییرات مدیریتی را اعمال نموده و دو شرکت اصلی خودروسازی را به طور کامل به تصرف در آورند.

دو شرکت ایران خودرو و سایپا و نحوه عرضه محصولات آن‌ها می‌تواند در اقتصاد کشور و تبلیغات ایام انتخابات تاثیر بالایی داشته باشند


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.