اعتصاب غذای ۱۸ زندانی کرد در زندان قزل حصار و رجایی شهر کرج وارد دهمین روز خود شد

شنبه, 12ام اسفند, 1391
اندازه قلم متن

etesab-ghaza-
بر اساس گزارش های رسیده ۱۸ فعال مذهبی کرد در دو زندان قزل حصار و رجایی شهر کرج وارد دهمین روز اعتصاب خود شدند.

بر اساس این گزارش ها ۶ فعال محکوم به اعدام زندان قزل حصار و ۱۲ فعال مذهبی دیگر زندان رجایی شهر در اعتراض به بلاتکلیفی و صدور احکام ناعادلانه از دوم اسفند ماه نود و یک در یک اقدام مشترک برای رساندن صدای خود به گوش جهانیان دست از غذا کشیده اند.

جمشید و جهانگیر دهقانی، هادی حسینی، صدیق محمدی، حامد احمدی، کمال ملایی در زندان قزل حصار و احمد نصیری در زندان رجایی شهر از محکومان به اعدام هستند.

و سیروس حمیدی بیست سال، جمال سلیمانی یازده سال، جبار حسنی ده سال، جمال قادری هشت سال، پرویز عثمانی پنج سال به زندان محکوم شده اند که در زندان رجایی شهر کرج در حال سپری نمودن دوران محکومیت خود می باشند.

همچنین بهروز شاه نظری سه سال و نه ماه، طالب ملکی سه سال و پنج ماه، پوریا محمدی سه سال و سه ماه، کیخسرو شرفی پور دو سال و نه ماه، عامل دیادشتی نوزده ماه، ادریس نعمتی دو سال و محمد احمد شریفی دو سال و ده ماه است که بلاتکلیف در زندان رجایی شهر در انتظار صدور حکم هستند.

گفته می شود خواسته اصلی اعتصاب کنندگان، بازگشت ۶ زندانی محکوم به اعدام از زندان قزل حصار به زندان رجایی شهر و بررسی و رسیدگی به نحوه محاکمه و صدور احکام صادره است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.